Projekt izgradnje železniške proge Pragersko-Hodoš, ki ga je delno sofinancirala Evropska unija, je stal 465 milijonov evrov. Izveden je bil v dveh fazah, ki sta zajemali rekonstrukcijo, elektrifikacijo in nadgradnjo proge za hitrosti do 160 kilometrov na uro ter modernizacijo nivojskih prehodov in izvedbo podhodov na železniških postajah.
Rekonstukcija bo bistveno skrajšala čas potovanja na relaciji Pragersko-Hodoš. Direktni potniški vlaki bodo potrebovali 22 minut manj časa, lokalni potniški vlaki 36 minut, tovorni vlaki pa 40 minut. Za približno 15 minut se bo skrajšal tudi čas zadrževanja vlakov na postajah Pragersko in Hodoš, ker ne bo več treba menjati vleke.
Hiter vlak ali elektrika
V praski pa se zapleta pri hitrosti, ki jo lahko dosegajo vlaki. Na odseku med Mursko Soboto in Mačkovci namreč še ni zgrajen potreben daljnovod, zaradi česar bodo vlaki tam vozili z nižjo hitrostjo. Bojijo se namreč, da bi v nasprotnem primeru lahko prihajalo do motenj z oskrbo z električno energijo za lokalne prebivalce.
Zapletlo se je pri gradbenem dovoljenju, saj je upravno sodišče del dovoljenja razveljavilo, piše sobotainfo.com. Elektro Maribor je izgradnjo daljnovoda 2 x110 kV postavil med pomembnejše investicije v letošnjem letu. Pripravljalna dela so začeli izvajati julija 2015, v letošnjem letu pa naj bi se projekt zaključil. Skupaj ocenjena vrednost investicije je 7,3 milijona evrov, so zapisali v poročilu o investicijah na območju Murske Sobote.
Zakaj hodjo gradit ko še niso zasigural elektriko!? Amaterji.
omogoča hitrosti vožnje do 160 kilometrov na uro. malo morgenMogoče čez 200 let, ne pa danes.Če bi napisali, da vozi z hitrostjo 40 - 60 na uro bi mogoče še verjeli.
A si ti že slišal za podzemne elektro vode?Mislim,da so celo cenejši od daljnovodov na stebrih.