"Verjemite, da sam v tej vladi ne bom mogel storiti kaj dosti. Vam pa obljubim, da se bom z vašo pomočjo izrazito boril, da voz premaknemo naprej." S temi besedami je minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel nagovoril predstavnike Savinjsko-šaleške gospodarske zbornice (SŠGZ), poslance omenjene regije, nekatere župane in predsednika uprave Gorenja Franja Bobinca, ki so mu predstavili argumente, čemu je nujna čimprejšnja umestitev tretje razvojne osi. Minister jih je presenetil s stališčem, da je po mnenju stroke za umeščanje najprimernejša varianta trase F2, z optimizirano F2-2 od Velenja s priključkom na avtocesto A1 v Šentrupertu.
Nuja za gospodarstvo
Omenjeno varianto je zrušila Civilna iniciativa (CI) Braslovče, češ da je predraga in da bo uničila najboljša kmetijska zemljišča. "CI so vedno bile in bodo, a če bomo vedno stopili tri korake nazaj, preden bomo naredili dva naprej, ne bomo prišli daleč," je poudarila predsednica SŠGZ Cvetka Tinauer.
"Infrastrukture ne gradimo le zase, temveč tudi za prihodnje rodove. In tega se marsikdo v politiki žal premalo zaveda. Ceste in železnice gospodarstvo pač nujno potrebuje, ne da se jih speljati po zraku in za to je treba žrtvovati tudi kakšen kos zemlje ali gozd," se je strinjal minister, potem ko je slišal, kako uspešne gospodarske družbe premoreta Savinjsko-šaleška in Koroška regija.
K Židanu, nato na vlado
Omerzel je obljubil, da se bo v najkrajšem času sestal s kmetijskim ministrom Dejanom Židanom in poskušal najprej z njim uskladiti stališča, potem pa bo s predlogom seznanil vlado. "Če je bilo mogoče po kmetijskih zemljiščih zgraditi avtocesto do Pomurja, ne vem, zakaj je ne bi mogli tudi do Velenja," pa se je pridušal Srečko Meh in Židanu, čeprav je njegov strankarski kolega, napovedal interpelacijo, če njihovih potreb ne bo razumel.