Emoniko z novo železniško in avtobusno postajo bodo verjetno začeli graditi še letos, končali pa konec leta 2012, čeprav bi po prvotnih načrtih že morala biti zgrajena. “Dobra stran krize je, da je vlada medtem le sprejela predlog Mestne občine Ljubljana (MOL), da gre vsaj en železniški tir pod zemljo, upam pa, da bosta šla dva,” je včeraj med predstavitvijo idejne zasnove projekta povedal ljubljanski župan Zoran Janković. Postavitev stebrov med železniške tire tako ni več problem, saj ti ne bodo ovirali morebitne poglobitve železnice v prihodnosti, kar so zahtevale Slovenske železnice.
Avtobusna bo na Vilharjevi
Idejna zasnova sicer predvideva, da se bo avtobusna postaja prestavila na Vilharjevo cesto, s čimer naj bi se sprostil promet na Masarykovi cesti in Trgu Osvobodilne fronte. Nižja je tudi cena projekta, ki ne bo stal 350 milijonov evrov, ampak od 250 do 280 milijonov, je napovedal generalni direktor Emonike Csaba Toth. Razlog je predvsem nakupovalno-zabaviščno središče, ki bo za petino manjše. Bo pa stolpnica s 107 metri in 27 nadstropji najvišja poslovna stavba v Ljubljani, v sklopu projekta pa bo tudi 2.500 parkirnih prostorov.