"Predlagam, da sta vstop in izstop na mestni avtobus dovoljena pri vseh vratih, saj se bomo tako potniki lažje razporedili po avtobusu," je v pobudi ljubljanski občini in Ljubljanskemu potniškemu prometu navedel Ljubljančan. A kljub pozitivnim izkušnjam iz tujine, v Sloveniji omenjenega režima ni mogoče pričakovati.
Na LPP namreč odgovarjajo, da je razlog za omogočanje dodatnega vstopanja na ostala vrata predvsem v skrajševanju časa na postajališčih in posledično poviševanju potovalne hitrosti. Na podlagi analiz, ki so jih izvedli v Ljubljani, pa je le na 14 postajališčih takšna gneča, da bi vstopanje na vsa vrata tudi dejansko vplivalo na višje potovalne hitrosti, in še to samo v jutranji konici od 7.45 do 8.30 ure.
Manj prihodkov in še 1,5 milijona stroškov
Poleg zmanjšanja prihodkov pa bi nov režim prinesel tudi dodatne stroške. Pol milijona za namestitev validatorjev na zadnja vrata in še dodaten milijon za predelavo 56 avtobusov tako, da zadnja vrata odpre voznik ali potnik sam.
"Poleg navedenih razlogov, je tudi varnost tista, ki je ne smemo zanemariti. Voznik slabše vidi zadnja in predzadnja vrata zgibnega vozila, še sploh če je vozilo zalomljeno," dodajajo na LPP, kjer menijo, da se potovalna hitrost ne bi povečala, zato se novost pač ne izplača.
Ne sj ima prav. Ko gre za imigrante se tud vedno posplošuje, zakaj se ne bi še za Slovence. Pač ista merila za vse ane.
Bolj malo je Slovencev ostalo v Ljubljani
Bolj malo je Slovencev ostalo v Ljubljani