Glavni izvršni direktor Tumblrja David Karp bo ostal na svojem položaju, prav tako bodo produkte, storitve in znamko Tumblrja še naprej upravljali in razvijali ločeno, so sporočili iz Yahooja. Časnik Wall Street Journal je poročal, da bo Yahoo Tumblr kupil z denarjem.
"Tumblr in Yahoo na več ravneh ne bi mogla biti bolj različna, hkrati pa ne bi mogla biti bolj komplementarna," je v izjavi zapisala prva dama Yahooja Marissa Mayer. Ob tem je spomnila, da je Yahoo pionir med spletnimi podjetji, Tumblr pa je najhitreje rastoče spletno medijsko orodje.
Yahoo, ki se bori za preživetje ob konkurenci uspešnejšega konkurenta Google, želi s prevzemom Tumblrja na svojo stran pritegniti več mladih uporabnikov interneta. Analitiki menijo, da cilja predvsem na ljubitelje interneta v starostni skupini med 18 in 24 leti.
Priljubljena družbena spletna stran Tumblr, ki jo je leta 2007 vzpostavil podjetnik David Karp, uporabnikom omogoča pisanje blogov ter objavljanje fotografij in video posnetkov. Ima 175 zaposlenih in skupaj 107 milijonov blogov.