Na javni razpis KBM Leasing za nakup blagovnih znamk Delo Revije sta se prijavili dva ponudnika, s katerima pa se bankirji za nakup še pogajajo.
Kdo bi si želel izdajati revije Lady, Jana, Stop..., ki jih na policah ni več od avgusta, bankirji še molčijo. Sporočili so nam le, da oba ponudnika jamčita za resnost ponudbe, ki je znašala 300 tisočakov: "Zaradi spoštovanja zaupnosti in sklenjenega dogovora s ponudniki, imen ponudnikov in ponudbenih zneskov KBM Leasing do zaključka prodajnega postopka ne more razkrivati. O novem lastništvu bo družba KBM Leasing javnost obvestila ob zaključku postopka, to je ob podpisu pogodbe in plačilu kupnine."
Edini kriterij izbire naj bi bil sicer najvišja ponujena cena.
Po fiasku Požarja in Pečečnika znamke Delo revij spet naprodaj
Na KBM Leasing so se za ponovno prodajo odločili po fiasku Bojana Požarja in Joca Pečečnika, ki zaradi sporov nista poplačala kupnine.
Požar je nato v javnem pismu izpostavil, da je medijski projekt propadel izključno zaradi Pečečnika, ker se je ta tik pred izidom revij, po petih mesecih priprav, pogajanj z Novo kreditno banko Maribor, in samo nekaj ur po podpisu pogodbe z banko umaknil od sofinanciranja projekta. KBM Leasing pa je nato po enem tednu od podpisa pogodbe naznanil, da zaradi neizpolnjevanja obveznosti odstopa od pogodbe.
Pečečnik, ki je bil v svojem odgovoru kratek, razlogov za svoj umik ni pojasnil, navaja pa, da misli, da je Požar nevestno opravil funkcijo direktorja, ker ni kupil 44 blagovnih znamk nekdanjega podjetja Delo revije. Zato naj bi imel tudi sredstva iz kreditne pogodbe.
Požar je na Twitterju sicer že decembra zapisal, da se za blagovne znamke ne bo potegoval in ga zanimajo le kot novinarja.
"Tožba Media24 zaradi "kopij" revij "Oslarija. A ne sme bit konkurence al kaj? Sej blagovnih znamk ni noben zlorabil.