Ste se tudi kdaj vprašali, zakaj se vam na zidu prikazujejo objave ljudi, ki jih komaj poznate, ne vidite pa tistih, ki jih zapišejo vaši prijatelji?
Odslej boste facebookovemu algoritmu, ki objave prikazuje, navodila lahko dajali sami.
"Želimo izboljšati uporabniško izkušnjo, zato dajemo uporabnikom več možnosti pri določanju vsebine na njihovih zidovih," pravijo pri Facebooku, kjer še poudarjajo: "Če vam prikazujemo vsebino, ki vas ne zanima, smo slabo opravili naše delo."
Uporabnikom več možnosti izbire
Ko boste torej naslednjič naleteli na objavo, ki vas ne zanima, kliknite na puščico v zgornjem desnem kotu okvirja in sporočite Facebooku, da takšnih vsebine na svojem zidu ne želite več brati.
Izbirate lahko med različnimi možnostmi; od manjšega števila prikazov zapisov dotične osebe na vašem zidu, lahko pa mu povsem nehate slediti (njegovih objav vam torej ne bo več treba spremljati, bosta pa še vedno prijatelja). V nastavitvah si lahko po novem ogledate tudi statistiko. Denimo, čigave objave ste v preteklih dneh največkrat prebrali in komu ste preprečili dostop do vašega zidu.
Facebook seveda stremi k temu, da na njihovi spletni strani preživite čim več časa in ste zato dlje časa izpostavljeni oglasom, ki jih objavljajo. Od tod tudi ideja za novosti, ki so jih predstavili. "Moramo najti način, da uporabniško izkušnjo še bolj poenostavimo," pravijo.