Odločitve
Za kupce so volitve vsak dan. Vsak dan sproti se odločimo, v katero trgovino bomo zavili oziroma na katero kliknili. Cene se na konkurenčnem trgu spreminjajo glede na ponudbo in povpraševanje. Logika je preprosta: če kupci v trgovino ne bodo zahajali, bodo morali trgovci znižati cene, da jih privabijo. Če problematiko zbanaliziram – zakaj bi za kilogram kruha v supermarketu plačali dvakrat več kot v sosednji pekarni? Ne nazadnje se začne varčevati pri kruhu.
Dejstvo, da je potrošnik kralj, se še ni ugnezdilo v podzavest Slovencev. Posebno radi nanj "pozabljajo" trgovci, natakarji in vsi, ki imajo opravka s strankami. A z vse hitrejšim napredkom tehnologije se je oblikovalo novo kraljestvo – spletne trgovine. Nakupi tukaj niso bavbav. Če se držite tistih nekaj osnovnih pravil, se praktično ne more zalomiti. Pravzaprav sem presenečen, da je pri tako veliki in ugodni ponudbi spletnih velikanov delež Slovencev, ki kupujejo z miško, relativno majhen.
Koliko spletnih trgovcev iz Velike Britanije in pekarn oglašuje v Žurnalu?Malo v razmislek o roki, ki vas hrani in razlogih za njihove višje stroške.