“Ljubljana je v zadnjih letih doživela veliko preobrazbo, in filma, v katerem avtobusi vozijo čez Tromostovje, nismo mogli več predvajati,” je na vprašanje, zakaj so posneli nov promocijski film z naslovom Pisma iz Ljubljane (Letters from Ljubljana), odgovorila Barbara Vajda, direktorica Turizma Ljubljana.
Avtor filma je Jure Zebec, izbrali so ga na javnem anonimnem natečaju, cena filma pa je bila 53 tisoč evrov brez davka.
Namenjen je tujcem
Kolikokrat ga bodo uporabili, Vajdova ni povedala, dejala je, da ga bodo uporabljali na turističnih sejmih, borzah in predstavitvah v tujini, ki jih bo letos predvidoma 27. Dodala je, da je film tudi na devedeju, ki ga med drugim pošiljajo predstavništvom Slovenske turistične organizacije v tujini ter veleposlaništvom in konzulatom v Sloveniji. Načrtujejo, da ga bodo uporabljali do leta 2014.
Ker je film dolg več kot šest minut, smo vprašali, zakaj se niso odločili za več 30-sekundnih filmov, ki bi jih lahko uporabljali tudi kot oglase. “Film ni zasnovan kot oglas, pač pa kot film za promocijo. Takih oglasov niti ne potrebujemo, ker nam sredstva, ki jih imamo na razpolago za promocijske aktivnosti, ne dopuščajo oglaševanja na televiziji,” je odgovorila Vajdova.
43
ogledov
Za pisma 53 tisoč evrov
Promocijski film. Ni zasnovan kot oglas, ker za to nimajo denarja.