Majhen kužek ali mucek pod božičnim drevescem se zdi kot popolno darilo, a slovenska zavetišča in društva za zaščito živali opozarjajo, da so takšne odločitve pogosto nepremišljene in lahko vodijo v trpljenje živali. Podarjanje hišnega ljubljenčka pomeni podarjanje živega bitja, ki poleg veselja prinaša tudi veliko mero odgovornosti – od časa, pozornosti in nege do finančnih obveznosti.
Prav zato se je dobrodelna kampanja "Živali niso darilo", ki je lani opozarjala na težave nepremišljenega podarjanja živali, letos vrnila z dodatno noto – konkretnimi dejanji za pomoč živalim. V sodelovanju z Zavarovalnico Sava je oglaševalska agencija ENKI predstavila novo iniciativo "Za praznike OBdaruj živali", ki v ospredje postavlja odgovorno ravnanje, obdarovanje živali in pomoč zavetiščem.
Letos s konkretnimi dejanji za pomoč živalim
Kampanja letos ponuja alternativo – namesto podarjanja živali, pozivajo, da te obdarimo ali z donacijami podpremo zavetišča. Na spletni strani www.zivalinisodarilo.si lahko glasujete za eno izmed 20 zavetišč in organizacij, ki si prizadevajo za dobrobit živali, in ji s svojim glasom pomagate do donacije v vrednosti 5.000 evrov. Podarja jo Zavarovalnica Sava, ki se zaveda pomena odgovornega lastništva.
V duhu sporočila je na spletni strani je zaživel tudi generator idej za obdarovanje živali, ki ga poganja umetna inteligenca. Ta vam s pomočjo nekaj podatkov o vašem ljubljenčku pripravi seznam 6 idej za obdarovanje vašega kosmatinca. Za obisk kliknite TUKAJ.