Dela bodo potekala do prve polovice junija in naj bi bila končana še pred poletnimi počitnicami, ko je promet zaradi turistov dodatno povečan.
Pogodbena izvajalca sta Strabag in KPL, vrednost del je 7,2 milijona evrov brez DDV, rok za izvedbo pa je 85 dni od uvedbe izvajalca v delo.
Zaprt bo uvoz v predor Šentvid
"V prvi fazi bo iz smeri Gorenjske proti Ljubljani zaprt prehitevalni pas od izhoda iz predora Šentvid proti razcepu Koseze, promet bo potekal po dveh zoženih pasovih. Zaprta bo tudi priključna cev predora Šentvid, ki iz Celovške ceste iz smeri Medvod vodi v predor Šentvid, obvoz bo urejen po Celovški cesti do severne ljubljanske obvoznice. Sledi enaka zapora še na smernem vozišču avtoceste iz smeri Ljubljane proti Gorenjski," so zapisali v Darsu.
"Med zaporo prehitevalnih pasov, ki bo trajala predvidoma do začetka velikonočnih praznikov, bodo dela potekala na vmesnem ločilnem pasu avtoceste. Zaključena bodo predvidoma do velikonočnih praznikov, ko bo ves promet preusmerjen na polovico avtoceste, kjer bo urejen po dveh zoženih pasovih v vsako smer. Polovica avtoceste bo namreč zaradi obnove voziščne konstrukcije zaprta. Promet skozi predor Šentvid bo vseskozi potekal normalno, brez zapor zaradi navedenih del," so zapisali.
Na sredini ne bo več luči
Dela med drugim obsegajo:
- obnovo 2,1 km voziščne konstrukcije obeh smernih voziščih avtoceste (s preplastitvijo vozišča z novo obrabnozaporno in vezno plastjo ter lokalnimi globinskimi sanacijami) ter na delu razcepa Koseze ter na posameznih krakih priključkov Podutik in Koseze;
- ureditev vmesnega ločilnega pasu v nezeleni izvedbi in postavitev betonske varovalne ograje (cestna razsvetljava bo iz vmesnega ločilnega pasu prestavljena na desni rob);
- ureditev bankin;
- novo horizontalno signalizacijo;
- postavitev nove kažipotne signalizacije;
- postavitev novega portala spremenljive prometne signalizacije.
Pričakujete lahko zastoje
"Povprečni letni dnevni promet (PLDP) na odseku avtoceste A2 Šentvid–Koseze je v letu 2023 znašal 61.438 vozil (v obe smeri vožnje), od tega je bilo 3464 vozil, ki so težja od 3,5 tone največje dovoljene mase. Čeprav je to za tretjino manj kot na najbolj obremenjenem delu ljubljanske obvoznice, med razcepom Koseze in Brdom, je zlasti v prometnih konicah pričakovati zgostitve prometa in zastoje," opozarjajo.
Na Darsu pravijo, da je bil odsek Šentvid–Koseze zgrajen leta 2008 in da obsežnejših obnovitvenih posegov v 16 letih še ni bil deležen.
dezurni@styria-media.si
~ Vroča dekleta čakajo na vas na -- Top25.fun
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee ma super, vinjeta pa 250 E +