Ljubljano so v zadnjem času preplavili jumbo plakati, na katerih se Zagreb oglašuje kot najbolj cool mesto tega poletja. Po odgovorih zavoda Turizem Ljubljana lahko sklepamo, da župan Zoran Janković ne bo vrnil udarca svojemu zagrebškemu kolegu Milanu Bandiću in v Zagrebu na jumbo plakatih ne bo vabil s svojim sloganom, da je Ljubljana najlepše mesto na svetu.
Promocija. Ljubljana se oglašuje na trgih, s katerimi je neposredno povezana z letalsko linijo, prek organizatorjev potovanj z avtobusi iz bližnjih trgov, evropskih organizatorjev počitnic, katalogov, vodičev itd., so sporočili iz zavoda Turizem Ljubljana. Koliko to stane na leto, niso povedali.
Delujejo dolgoročno
Zakaj tega ne bodo storili, na Mestni občini Ljubljana (MOL) in Turizmu Ljubljana niso odgovorili. Verica Leskovar, vodja promocije in pospeševanja prodaje v zavodu, je povedala, da je njihovo “delovanje na hrvaškem trgu dolgoročno”.
Dnevi Slovenije v Zagrebu
Dodala je, da so maja potekali dnevi Slovenije v Zagrebu, da so jeseni izvedli delavnico s hrvaškimi organizatorji za letošnjo turistično sezono, ki jo načrtujejo tudi letos, poleg tega pa sodelujejo s hrvaškimi mediji, ki obveščajo o turističnem in kulturnem dogajanju v Ljubljani. Odgovora na vprašanje, koliko to stane, nismo dobili.