Slovenija
19 ogledov

Zaupanje potrošnikov padlo

Nakupovalni voziček, nakup, trgovina Barbara Milavec
Zaupanje potrošnikov se je aprila zmanjšalo za eno odstotno točko. Padec sledi več mesecem zviševanja zaupanja potrošnikov.

Zaupanje potrošnikov se je aprila znižalo za eno odstotno točko, na letni ravni pa je kazalnik zdrsnil za dve odstotni točki. K znižanju so vplivale bolj pesimistične napovedi potrošnikov glede gospodarskega stanja in glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih.

Napovedi glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih se niso spremenile. Pozitivno pa so na vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov vplivale bolj optimistične napovedi potrošnikov glede ravni brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih, je danes objavil državni statistični urad.

Ženske bolj pesmistične glede brezposelnosti

Pri napovedih glede finančnega stanja v gospodinjstvu, glede ravni brezposelnosti in glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih so bile bolj pesimistične ženske. Moški so bili bolj pesimistični pri napovedi glede gospodarskega stanja v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih.

Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila na letni ravni za dve odstotni točki nižja, glede na povprečje preteklega leta pa za štiri odstotne točke višja.

Na znižanje vrednosti kazalnika zaupanja potrošnikov na letni ravni so vplivale bolj pesimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje, glede gospodarskega stanja v Sloveniji ter glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.