V primerjavi z lanskoletnim povprečjem je bilo zaupanje potrošnikov višje za 8 odstotnih točk.
Zadnje tri mesece se kazalnik zaupanje enakomerno izboljšuje (za dve odstotni točki). V tem mesecu je dosegel najvišjo vrednost po lanskem septembru.
K zvišanju vrednosti kazalnika zaupanja so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede brezposelnosti v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, ocenjujejo na Statističnem uradu RS. Prav to ravnotežje se je med vsemi v primerjavi s prejšnjim mesecem najbolj izboljšalo, in sicer za 4 odstotne točke.
Najbolj se je v primerjavi z aprilom popravila vrednost kazalnika "splošna gospodarska situacija v Sloveniji v preteklih 12 mesecih". Za devet odstotnih točk je bila višja od aprilske vrednosti in za 11 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani.
Kako se je spremenila gospodarska situacija v Sloveniji v preteklih 12 mesecih? Maja je 82 odstotkov anketiranih menilo, da se je ta malo ali zelo poslabšala, 14 odstotkov pa, da je ostala enaka.
16
ogledov
Zaupanje potrošnikov se krepi
![](/media/img/eb/59/ad9fd6b1f2b4ec630149.jpeg)
Zaupanje potrošnikov znova večje. Maja je bila vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov za dve odstotni točki višja kot aprila.