"Naša glavna cilj in naloga sta, da Mercatorju, ki je v regiji že močen igralec – pa nikogar ne želim užaliti, navsezadnje ne bi vložili toliko denarja vanj, če vanj ne bi verjeli –, damo novo vizijo, nove sinergije, nove možnosti za stabilizacijo. Cilj je, da v bistvu čez noč naredimo strašansko dobro družbo," je dejal Todorić.
Misli, da lahko že v prvem letu naredijo "čudež", in sicer s skupnim delom, sinergijami. Želi, da Mercator čim prej začne delati z novo vizijo in strategijo, prav tako Konzum, ki se bo na račun Mercatorja umaknil iz Srbije in Črne gore. Dogovorili so se, da bodo popolnoma spremenili upravljanje v celotni skupini.
Okvirni načrt je, da dokapitalizacijo Agrokorja in javne ponudbe za odkup delnic Mercatorja končajo do začetka prihodnjega leta, potem pa bodo prestrukturirali celotno poslovanje v regiji.
Predvidena je ustanovitev družbe Adria Retail, ki bi lahko zaživela konec prihodnjega leta. Vodil jo bo Darko Knez, šef Konzuma. V upravi bo tudi obvezno vsaj predsednik uprave Mercatorja, če ne dva člana, ter tudi šefi iz Srbije in BiH, je dejal Todorić.
Koliko ljudi bodo odpustili, ne ve
O tem, koliko ljudi bo v Mercatorju izgubilo delo, ni dal enoznačnega odgovora. Kot je dejal, Mercatorja v Sloveniji ne pozna tako dobro in ne ve, koliko ljudi je na posameznih delovnih mestih in kaj delajo. Dodal je, da delajo vse, da zaščitijo človekovo dostojanstvo in da spoštujejo delovno zakonodajo.
"Mislim, da v Mercatorju ne bomo imeli velikih težav, določene spremembe pa bodo, saj že zdaj vidimo, da je učinkovitost na nekaterih mestih premajhna. To vidimo v hrvaški družbi, ki je dobro pozicionirana na tem trgu," je še dejal in dodal, da se morajo ljudje zavedati, da morajo narediti uspešno družbo.
O umiku slovenskih dobaviteljev s polic v času spora z Boškom Šrotom in Igorjem Bavčarjem je dejal, da to ni bila ena od boljših odločitev. Slovenske znamke zdaj v Konzumu so, bi pa lahko bila menjava večja, je priznal. "Če imate močno trgovsko znamko, je neizogibno, da jo trgovec prodaja. In to je največja napaka, ki smo jo naredili," je dejal.
Dodal je, da je za regijo zelo pomembno, da se trgovina koncentrira, da bi se lahko zaščitili domači dobavitelji.
"Govorijo, da bomo prodajali samo Agrokorjeve izdelke. Pa pojdite v Beograd v Ideo in poglejte, kaj prodajamo. Drugič, mi izdelujemo le sladoled, olje, margarine, meso in mesne izdelke ter vode. Pa saj nismo nori, da bi jamnico vozili v Slovenijo, če pa se radenska tako dobro prodaja. Pri sladoledu smo tako ali tako že drugi na vašem trgu. Margarine in majoneze ne delate. Drugega pa nimamo," je dejal.
Konkurenece se ne boji
Povedal je, da se ne boji varuhov konkurence, priznava pa, da bodo imeli s tržnimi deleži na Hrvaškem težave in da bodo morali veliko prodati, zapreti. Za Srbijo pa napoveduje "tržno revolucijo"; tam je le en velik igralec, zato bosta dva močna boljša za porabnike, meni Todorić.
Šef Agrokorja je zanikal, da bi ga politika podpirala. "Nikoli! Iva Sanaderja, recimo, sem srečal mogoče trikrat v šestih letih. Zlatka Matešo, ki je bil tudi šest let premier, pa nikoli. Enako tudi ne pri drugih," je povedal. Zanikal je tudi, da bi kdo od premierjev prišel k njemu. "Nikoli. Mogoče je bilo pri meni šest ministrov. Z Mercatorjem se ukvarjam veliko let, pa nikoli nisem o tem vprašal nobenega politika, nobeden ni mene."
Scott ta bejli ne bodi pameten ,ker nisi in nikoli ne boš! Sicer je pa dobro ,da imamo čim več takih kot si ti ,ker ko pride NAŠ čas nam ne bo zmanjkalo kurjave!
Najbolje to obvladajo; pritlikavi stvor, jankovići, lukšić(s kliniko v Avstraliji, pardon v Mozirju), golobić...in ostali ne bodi jih treba!
Hm družbo pozna tako dobro, da jo bo obrnil okrog in naredil čudež, vendar je ne pozna tako dobro, da bi vedel s katerimi ljudmi in v kolikem številu? Mislim sicer, da bo lahko poslovanje izboljšal, ker dosti slabše kot… ...prikaži več je bilo do sedaj niti ne more biti. Najprej pa naj odreže razne svetovalce, bo takoj izboljšal stroškovno učinkovitost.