V okviru kampanje bodo vsak mesec pripravili informacije in napotke za prihranke. Prav tako bodo vsak mesec pokrili eno od področij - od prehrane do telekomunikacij in financ.
Najprej so se na ZPS osredotočili na prehrano. Potrošnikom ponujajo vpogled v povzetek rezultatov petih prehranskih testov. "Ti rezultati dokazujejo, da lahko z izbiro cenejših, a kakovostnih izdelkov, veliko prihranimo. Le vedeti moramo, katere izbrati," so poudarili. poudarjajo.
Izračunali so, da lahko štiričlanska družina z informirano izbiro prihrani več kot 1400 evrov na leto. Pri tem izračunu so upoštevali rezultate ZPS-testov dolgozrnatega riža, tunine v oljčnem olju, masla, jajc proste reje in navadnega jogurta. Med izdelki dobre kakovosti so izbrali najcenejšega namesto najdražjega glede na aktualne cene.
Sedaj pozivajo potrošnike, da jim pri kampanji pomagajo z zbiranjem informacij s terena. Zanimajo jih predvsem konkretni primeri t. i. skrčinflacije (ko proizvajalec zmanjša količino določenega izdelka, cena pa ostane enaka ali se celo poviša). Svoje primere lahko potrošniki oddajo preko spletne strani zveze.
Kot so izpostavili, cene hrane iz meseca v mesec naraščajo, številni pa pogosteje posegajo po cenejših živilskih izdelkih. "Nižja cena sicer ne pomeni nujno tudi slabše kakovosti izdelka," poudarjajo na ZPS in dodajajo, da mora potrošnik le vedeti, kaj izbrati.
Teli nimajo stika z realnostjo!!!