Fia je sporočila, da se je lotila analize stroškov. Zmanjševanje naj bi dosegla z zgornjo omejitvijo stroškov ekip, zmanjševanjem stroškov s spremembami tehničnih pravil in z več deli, ki bi bili standardizirani za vse ekipe.
Pri krovni avtomobilistični zvezi so pripravili predlog za maksimalno ceno za motorje in menjalnike. A zamisli ni podprl Ferrari oziroma ji je nasprotoval z vetom, pravico do njega ima ekipa iz Maranella zaradi svojega dolgega sodelovanja v tem športu.
Fia se pozneje ni odločila za pravno spodbijanje veta Ferrarija, ampak je predstavila novo zamisel. To pa je uvedba enotnega dobavitelja motorjev v sezoni 2017, razvoj takšnega motorja bi bil precej cenejši kot pri sedanjih proizvajalcih.
O tem, da želi vodstvo tekmovanja ekipam na ta način znižati stroške v posamezni sezoni, motorje naj bi dobavljalo neodvisno podjetje, je prvič pred dnevi ob dirki v teksaškem Austinu že govoril vodja tekmovanja, 84-letni Bernie Ecclestone. Pri tem naj bi šlo za 2,2-litrske motorje z dvojnim turbinskim polnilnikom. Od lanske sezone so v formuli 1 zaradi okoljskih zakonov dovoljeni le 1,6-litrski turbo motorji s hibridno tehnologijo. Ti novi motorji naj bi ekipe namesto šestih milijonov evrov na sezono stali le še tretjino tega zneska.