Hitri vlaki so na zimskih olimpijskih igrah ene prvih zvezd Vancouvra. Uporaba le-teh je presegla tudi najbolj optimistične napovedi, saj lokalni tranzitni sistem Translink uporablja kar 1,6 milijona potnikov na dan, kar je dvakrat več kot v "neolimpijskih" razmerah in 500 tisoč več od projekcij pred začetkom iger. Edini problem so čakalne vrste, saj je na prenatrpane vlake in ostala prevozna sredstva treba čakati tudi več kot uro. A ljudi v Vancouvru to baje ne moti.
Ken HardieVancouvrčani ponavadi nočejo stati v vrsti, a to se ni zgodilo. Odkrivajo, da je čakanje v vrsti del olimpijskega duha in priložnost spoznati osebo, ki stoji poleg tebe s smešnim klobukom.
"V glavnem je vsa oprema delovala zelo dobro in smo precej veseli," je povedal predstavnik za stike z javnostmi pri Translinku Ken Hardie."Veliko ljudi je avtomobile pustilo doma in zmogljivosti so zdržale. Toda najbolj smo veseli odnosa ljudi. Vancouvrčani ponavadi nočejo stati v vrsti, a to se ni zgodilo. Odkrivajo, da je čakanje v vrsti del olimpijskega duha in priložnost spoznati osebo, ki stoji poleg tebe s smešnim klobukom."
Translink povezuje Vancouver in okolico tudi z avtobusi, trajekti in omenjenimi vlaki brez voznika imenovanimi Skytrain. Najnovejša proga je povezala center mesta z letališčem in predmestjem mesta (Richmond). Baje je to najbolj priljubljena in tudi najboljša proga.