Šport > Kolesarstvo
1700 ogledov

Kaos na Rogličevi dirki, kolesarji zavili v napačno smer in odpeljali mimo cilja

Primož Roglič Profimedia
Ganna ostal brez etapne zmage na dirki po Algarveju, potem ko je bila etapa razveljavljena, saj je glavnina v zadnjih metrih v rondoju izbrala napačni izvoz.

Uvodno etapo dirke po Algarveju od Portimaa do Lagosa (192,2 km) na koncu vendarle ni odločil pričakovani sprint glavnine, saj je glavnina znotraj zadnjega kilometra v rondoju izbrala napačen izvoz in se po napačni strani ceste odpeljala mimo cilja, ki je stal na drugi strani ograj.

Filippo Ganna (Ineos Grenadiers) je bil eden izmed redkih, ki so izbrali pravi izvoz, na koncu je bil Italijan v sprintu peščice kolesarjev prepričljivo močnejši od Francoza Romana Grégoireja (Groupama-FDJ) in Švicarja Jana Christena (UAE Team Emirates XRG), pred katerima je ciljno črto prečkal s celo sekundo prednosti.

Filippo Ganna | Avtor: Profimedia Profimedia

V kaosu sta se odlično znašla tudi dva Slovenca, saj sta bila Gal Glivar (Alpecin Deceuninck) in Jan Tratnik (Red Bull-BORA-hansgrohe) dva izmed redkih, ki sta sledila Ganni in izbrala pravi izvoz. Glivar je tako etapo končal na šestem mestu, prav tako s sekundo zaostanka, medtem ko je Tratnik ciljno črto prečkal na desetem mestu, s sedmimi sekundami zaostanka.

Manj sreče pa je imel Tratnikov kapetan pri Red Bull-BORA-hansgrohe, Slovenec Primož Roglič, ki je bil del ogromne skupine kolesarjev, ki je izbrala napačen izvoz in se znašla na nepravi strani ograje. A na srečo Slovenec, ob Jonasu Vingegaard prvi favorit dirke, s tem ni izgubil možnosti za skupno zmago. Etapo so namreč po zapisu prirediteljev na družbenem omrežju X odpovedali ter razveljavili. Ganna je tako ostal brez etapne zmage in majice vodilnega.

Večji del etape je sicer popestrila osmerica kolesarjev, katero so sestavljali Gonçalo Oliveira, Francisco Morais, Victor Cesar De Paula, Miguel Salgueiro, Francisco Campos, Noah Campos, Diogo Narcisco in German Nicolás Tivani. Skupaj so si privozili štiri minute prednosti, a je imela glavnina vse do zaključka vse pod nadzorom ter je ubežnike brez težav ulovila. Vsi so pričakovali, da bo zmagovalca odločil sprint glavnine, nato pa so kolesarji globoko v zadnjem kilometru v rondoju izbrali napačen izvoz ter se na napačni strani ciljnih ograd odpeljali mimo cilja.

"Videli ste lahko, da v zadnjem kilometru deviacija poti za uradna vozila in motorje ni bila blokirana. In logično je, da kolesarji v tem primeru kot vselej sledijo motorjem. Zame je to nekaj absurdnega, da trpimo 190 km in pridemo do kar najboljšega izhodišča za sprint, potem pa je vse zaman," je v izjavi za Eurosport dejal Avstrijec Marco Haller, kolesar ekipe Tudor.

"To je neslana šala. V tem primeru bi morali tudi organizatorji in uradniki nositi določene posledice. Ne morejo vselej zgolj kolesarji nositi vso krivdo, saj smo v takih trenutkih vedno vročih glav. Frustrirajoče je," je še dodal Avstrijec.

To je sicer zgolj zadnji v vrsti incidentov na dirkah v zadnjih tednih, potem ko so na preizkušnji Etoile de Besseges v Franciji na trasi vozili celo avtomobili in povzročili nekaj padcev, konec zadnje etape dirke po Provansi pa je zaznamoval padec sprinterjev v zadnjih nekaj 100 m zaradi ležečih policajev.

V četrtek bo na sporedu že prva ključna etapa v boju za skupno zmago. Kolesarje namreč čaka 177,6 km dolga in zelo razgibana trasa med Lagoo ter vrhom na Alto da Foia (8,5 km/5 %). Skupno bodo morali premagati 2800 višinskih metrov. Dirka se bo končala v nedeljo, ko bo na vrsti slabih 20 km dolga vožnja na čas.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 2
  • Astella 00:23 20.februar 2025.

    :)) Samske ženske vas čakajo na -- Sexy24.mom

  • sandi76 20:28 19.februar 2025.

    Sramota organizatorja, da se zgodi kaj takega. Če smeri niso pravilno in popolno označene , je krivda na strani organizatorja.

Sorodne novice