Nekdanja ekipa Primoža Rogliča Visma Lease A Bike se je v nedeljo veselila uspeha na dirki po Španiji z etapno zmago njenega prvega aduta Danca Jonasa Vingegaarda.
Prvi zasledovalec Tadeja Pogačarja na letošnjem Touru je dosegel svoj tretji etapni uspeh na Vuelti in prvega po letu 2023, istočasno pa je prevzel tudi rdečo majico vodilnega kolesarja na dirki, na kateri bo v nadaljevanju branil štiri sekunde prednosti pred Italijanom Giuliom Cicconejem (Lidl-Trek).
A veselje Visme ni trajalo dolgo, ekipa je bila namreč v noči na ponedeljek tarča drzne tatvine, v kateri je ostala brez velikega dela svoje tekmovalne opreme. Kot poročajo mediji, so nepridipravi ponoči s krampom vlomili v vozilo, kjer so bila shranjena kolesa, in s seboj odnesli nekje do 18 primerkov.
Po navedbah italijanskega Tuttobiciweba naj bi bila razsežnost kraje tako velika, da si bo morala Visma morda celo izposoditi kakšno kolo, če bo želela na start tretje etape pripeljali vse svoje kolesarje.
Po neuradnih izračunih naj bi vrednost odtujene opreme presegala 250.000 evrov.
Visma je krajo potrdila z objavo na družabnem omrežju X, kjer so med drugim zapisali, da je policijska preiskava že v teku.
Ekipa ob tem ni navedla natančnega števila ukradenih koles, njihove vrednosti ali kako, če sploh, bi lahko izgubljena oprema vplivala na nadaljevanje Vuelte.
Incident se je zgodil v bližini hotela, kjer je ekipa prenočila, nedaleč od Torina. Ekipi Movistar in Lidl-Trek, ki sta bila prav tako nastanjeni v hotelu, nista bili oškodovani.
Ekipa Cofidis, ki je podobno usodo doživela med dirko po Franciji, je nekaj dni pozneje uspela dobiti nazaj svoja odtujena kolesa.
🇪🇸 #LaVuelta25
— Team Visma | Lease a Bike (@vismaleaseabike) August 25, 2025
Last night, our mechanics’ truck was broken into and several bikes were stolen. Our mechanics are working hard to ensure that the team is fully prepared for the third stage. The police have launched an investigation into the incident. pic.twitter.com/8RiNvAUAvj
Vsako leto na Vuelti kakšni od ekip zmaknejo po 10 - 20 koles, pa jih očitno to ne izuči, da bi kamione s kolesi parkirali na eno mesto in organizirali varovanje, ker ekipe očitno bolj zaupajo v poštenost tatov, kot pa ena drugi...