Kolesarski zevzdnik Jonathan Milan (Lidl-Trek) je v soboto prekinil šest let trajajoč italijanski post na dirki po Franciji, potem ko je v Lavalu dobil skupinski sprint osme etape, ko je za zmago premagal Wouta van Aerta (Visma-Lease a Bike) in Kadena Grovesa (Alpecin-Deceuninck).
Italijanova zmaga je bila impresivna in popolnoma zaslužena, a vseeno je marsikdo ugotovil, da so v samem zaključku manjkala številna znana imena, ki bi jih pričakovali v takšnem sprinterskem zaključku. So bili resnično preveč izmučeni? Morda slabo pozicionirani v glavnini? Ali pa je bilo v ozadju kaj drugega?
Celo Milanov športni direktor pri Lidl-Treku Steven de Jongh je po etapi v pogovoru za In de Leiderstrui priznal, da v samem zaključku etape vse ni bilo tako, kot bi moralo biti. Omenil je celo možnost sabotaže etape.
"Ko dobite sprint, si želite premagati vse najmočnejše tekmece. Kar me najbolj jezi, je dejstvo, da je bilo v nekem trenutku nekaj zagotovo odvrženo na cesto. Saj je bilo tam kar naenkrat štiri ali pet predrtih zračnic," je sumljiv dogodek iz samega zaključka etape izpostavil De Jongh.
S svojim kolegom se je strinjal tudi drugi športni direktor zmagovite ekipe, Kim Andersen, ki je prav tako omenjal morebitno sabotažo. "Ne bi me presenetilo, da je šlo za sabotažo. Verjetno bo več znanega v prihodnjih dneh. Ne bi bilo prvič, da bi saboterji med dirko po Franciji na cesto odvrgli ostre predmete."
A na sabotažo niso pomislili zgolj znotraj ekipe Lidl-Trek, pač pa je podobno v pogovoru za Cyclism'Actu razmišljal vodja ekipe Groupama-FDJ Marc Madiot, ki je lahko le nesrečno spremljal, kako je predrta zračnice pokvarila načrte njihovemu odličnemu sprinterju Paulu Penhoetu.
"Gre za veliko nesrečo, da si je toliko kolesarjev predrlo zračnico na istem mestu. Lahko si predstavljamo, da je nekdo moral odvreči žebljičke na cesto. To preprosto ni prav. Kaj takega ti uniči celoten dan," je opozoril Madiot, ki bi lahko opozoril, da kaj takega ne uniči zgolj ene uvrstitve, pač pa je lahko tudi zelo nevarno za zdravje kolesarjev.
Na žalost pa ne gre za osamljen primer na dirki po Franciji, saj smo podobni neumnosti bili nazadnje priča vsega dve leti nazaj tekom druge etape s ciljem v San Sebastianu, medtem ko najbolj zloglasen primer sega v leto 2012, ko je pri vzponu na Mur de Peguere tekom štirinajste etape s ciljem v Foixu na ducate kolesarjev in celo motoristov imelo težave s pnevmatikami, potem ko je nekdo po cesti raztresel žebljičke.
Čisto možno, ne bi bilo prvič in verjetno ne zadnjič, žal!!! Sem se pa nasmejal Kovšci, ko je omenil,da so predrte gume posledica grobega asfalta, mislim,kakšne stresajo naši kvazi poznavalci od novinarjev!!!