Sloviti nizozemski kolesarski medij Wielerflits, ki je sploh prvi poročal o morebitni združitvi kolesarskih ekip Jumbo-Visme in Soudal-QuickStepa, je udaril z novo novico. Uradno naj bi sicer šlo za združitev obeh ekip, neuradno pa naj bi Jumbo-Visma preprosto prevzela belgijsko ekipo, saj naj bi Nizozemci obdržali vse svoje kolesarje, razen tistih, ki tako ali tako zapuščajo ekipo, obenem pa bi iz vrst Soudal-QuickStepa pobrali šest njim najbolj zanimivih kolesarjev, medtem ko bodo preostali in velik del osebja preprosto postali višek.
"Sveta pomagavka, ta Wielerflitsov članek omenja, da naj bi se šest kolesarjev Soudal-QuickStepa pridružilo novi ekipi Visma-Soudal-Amazon. Šest? Če je to res, ne gre več za združitev, ampak masaker. Tudi za vso osebje ekipe ..." je bila ob objavi novice zgrožena komentatorica kolesarskih dirk pri Eurosportu Jose Been. Nekateri kolesarski strokovnjaki, kot voditelj podcasta Lanterne Rouge Benji Naesen so sicer vse od novice o morebitni združitvi opozarjali, da bi znalo prej iti za prevzem, kot pravo združitev. "Že pred enim tednom sem izjavil, da ne gre za združitev, temveč rop sredi belega dneva."
Holy moly, this Wielerflits article mentions that six SQS riders will move to Visma-Soudal-Amazon. SIX?
— José Been (@JoseBeenTV) October 3, 2023
Van Aert wants Lampaert. The idea is also still that Remco E joins....
This is not a merger. It's a bloodbath, if true. Also for the staff.....https://t.co/WLxbY7JNHW
To, o čemer so nekateri kolesarski strokovnjaki prej le ugibali, je zdaj praktično potrdil Raymond Kerckhoffs, novinar Wielerflitsa, ki je prvi udaril z zgodbo o načrtovani združitvi obeh ekip. Če bo do "združitve" resnično prišlo in bo zadovoljila vse pogoje Mednarodne kolesarske zveze, bo Jumbo-Visma praktično izropala ekipo Soudal-QuickStep, ki bo z novo sezono nehala obstajati.
Kerckhoffs je med drugim poročal, da naj bi Wout van Aert od svojih nadrejenih že zahteval, da v ekipo pripeljejo specialista za spomladanske klasike Yvesa Lampaerta, potem ko je sam ostal brez pomembnega pomočnika ob upokojitvi Nathana van Hooydoncka zaradi težav s srcem. Nizozemska ekipa naj bi v svoji razširjeni ekipi poleg Lampaerta želela videti tudi še Remca Evenepoela, čigar prihodnost je zaenkrat še neznana, ter štiri druge za zdaj še neimenovane QuickStepove kolesarje.
Združitev dveh najmočnejših kolesarskih ekip sveta je že pred tem naletela na številne kritike, katere pa so postale še glasnejše, ko je postalo jasno, da naj bi Jumbo-Vismo dejansko "pohrustala" Soudal-QuickStep ter odpeljala njihove najboljše kolesarje, medtem ko se bodo nekateri kolesarji ter predvsem zaposleni nenadoma znašli na cesti. Kaj si o vsem skupaj mislijo kolesarji in delavci QuickStepa pa je najbolje povzel kar njihov kolesarski zvezdnik Ilan van Wilder, ki je po izjemni zmagi na dirki Tre Valli Varesine, ko je premagal tudi Tadeja Pogačarja in Primoža Rogliča, brez dlake na jeziku povedal, kaj si misli o morebitni združitvi z Jumbo-Vismo.
Ilan Van Wilder had some choice words about the proposed Jumbo-Visma/Soudal-QuickStep merger following his win at Tre Valli Varesine
— Cyclingnews (@Cyclingnewsfeed) October 3, 2023
Full race report 👇https://t.co/OK85QAdeA7 pic.twitter.com/XUU7AnXbJY
"Za nami je nekaj težavnih tednov, zato je ta zmaga namenjena mojim sotekmovalcem in našemu osebju, da pokažemo, da se ne strinjamo s tem sr***em. Želimo si nadaljevati kot Soudal-QuickStep. Dovolj smo močni in upam, da tako ostane," je bil po koncu dirke neposreden prvi zmagovalec iz vrst Soudal-QuickStepa, odkar so se pojavile govorice o morebitni združitvi.
Van Wilder je tako postal eden redkih kolesarjev Soudal-QuickStepa, ki si je upal javno povedati, kaj si misli o morebitnem razpadu svoje legendarne ekipe, zdaj ko je jasno, da bosta Jumbo-Visma in njen šef Richard Plugge tista, ki bosta obdržala tekmovalno licenco in imela oblast nad novo ekipo. A čeprav je Van Wilder eden redkih, ki si upa o tem spregovoriti na glas, ni dvoma, da so podobnega mnenja tudi ostali člani belgijske ekipe.
Konec obstoja ekipe Soudal-QuickStep bi pomenil, da bi okoli 20 kolesarjev nenadoma ostalo brez moštva, prav tako pa bi se na cesti znašlo tudi okoli 100 drugih zaposlenih. Mednarodna kolesarska zveza je sicer sporočila, da bodo dovolili združitev ekip edino v primeru, da bosta ekipi poskrbeli za vse zaposlene, ki bi ostali brez služb. Ali jim poiščejo nove ekipe, ali pa jim morajo izplačati njihove pogodbe.