Hokejist
Anže Kopitar in plavalka
Sara Isakovič sta najboljša slovenska športnika leta po kriterijih blagovne znamke
v anketi in po merilih
Mediane, med ekipami pa so prvi hokejisti
Acroni Jesenic. Razglasili so jih na slovesni večerji prvega dne 5. mednarodne
konference o športnem marketingu
SPORTO v
Portorožu. V peterici najožjega izbora so bili lanski zmagovalec veslač
Iztok Čop, Kopitar, atlet
Primož Kozmus, plavalec
Peter Mankoč in telovadec
Mitja Petkovšek. Med dekleti so bile v peterici Isakovičeva, tekačica na smučeh
Petra Majdič, alpska smučarka
Tina Maze, ki je bila prva lani, tenisačica
Katarina Srebotnik in atletinja
Marija Šestak, ter med ekipami jeseniški hokejisti, hokejisti
Tilie Olimpije, košarkarji
Uniona Olimpije, nogometaši Maribora in rokometaši
Celja Pivovarne Laško, lanski zmagovalci. Podelili so tudi SPORTO nagrade za
marketinške in druge dosežke v športu.
|
|
Nagrado za najboljše sponzorstvo posameznega športnika in ekipe je dobil novogoriški HIT z Juretom Koširjem kot ambasadorjem njegovih blagovnih znamk, Mercator (Ljubljanski maraton) za sponzorstvo športnega dogodka, tekmovanja ali programa, UPC (Trojček XL) za najboljši oglas, ACH Volley (evropska liga prvakov) za najboljše aktivnosti na področju odnosov z javnostmi, Red Bull Slovenija za novo uporabo medijev in druge aktivnosti tržnega komuniciranja ter Košarkarska zveza Slovenije za najboljšo uporabo spletnega medija v športu. Zmagovalca je odločilo 50 odstotkov glasov tričlanske žirije (predsednica Maja Makovec Brenčič ter člana Dejan Turk in Boštjan Tadel) ter polovica glasov širše strokovne javnosti.