Pred nekaj meseci sta imela Luka Dončić in nemški letalski prevoznik Lufthansa na Twitterju živahno debato, potem ko se Slovenčevo potovanje ni odvilo po načrtih.
V torek je Ljubljančan še enkrat opozoril na pomanjkljivo storitev nemškega giganta. "Moram spet pisati ... Zdaj moram ostati na letališču deset ur, ker so spremenili moj polet! To je noro," je zapisal Dončić.
@lufthansa is just... i mean i had to tweet again... now i have to stay in the airport 10 hours beacuse they changed my flight !! its just crazy
— Luka Doncic (@luka7doncic) September 17, 2019
Nekaj minut kasneje je prišel odgovor Lufthanse. Ta je za zaplet obdolžila turistično agencijo in posredno s prstom pokazala na Adrio Airways, češ da nima vpliva na razpoložljivost sedežev na poletih slovenskega prevoznika.
We are very sorry that your travel agency didn't issue your ticket correctly, Mr Doncic. Unfortunately, we don't have any influence on availabilities for Adria Airways flights, but my colleagues keep an eye on the earlier flight to initiate a rebooking whenever possible. /Mac
— Lufthansa (@lufthansa) September 17, 2019
Dončić se ni dal: "Vse je bilo narejeno pravilno. Potrditev imam na svojem telefonu," je odvrnil košarkar, ki je na poti s svojo partnerko Anamario Goltes.
Nekaj ur kasneje je Lufthansa kar prek Twitterja Dončića obvestila, da je zaplet odpravljen in da lahko Slovenec potuje s prvotno načrtovanim letom. Zvezdnik Dallas Mavericks se je le še kratko zahvalil.
My colleagues have just informed me that the ticket has been successfully rebooked onto your preferred flight, Mr Doncic. Hoping that you now can finally enjoy your journey and that both of you will have a comfortable flight! /Mac
— Lufthansa (@lufthansa) September 17, 2019
thank you
— Luka Doncic (@luka7doncic) September 17, 2019
Hehe, kako se vse da če se hoče, čeprav sprva zgleda nemogoče ;)
Hahahaha...doncice. tipicno preseravanje.