Matevž ZupančičTekma je razprodana, v prodajo bomo sicer vrnili nekaj kart, ampak ne bo jih veliko
Se v prestolnico v najbolj kriznih časih ljubljanskega kluba vrača košarkarska evforija? Dvorana je razprodana, a pozor: nekaj vstopnic se bo zaradi takšnih ali drugačnih organizacijskih zadev vrnilo v prodajo, vsaj tako je za zurnal24.si zatrdil tiskovni predstavnik ljubljanskega kluba Matevž Zupančič, ki pravi, da "bo dvorana stoodstotno popolnoma polna! Tekma je razprodana, v prodajo bomo sicer vrnili nekaj kart, ampak ne bo jih veliko.'' Pa se bodo prodajale na dan tekme? "Na dan tekme jih verjetno ne bo več, treba je iti čez sistem in nekaj malega kart vrniti v prodajo, to pa je vse, kar trenutno lahko povem.'' Pa se sprašujete, kdo kupi prestižne karte za 200 evrov? Po besedah tiskovnega predstavnika kluba se prodajajo kot za med. ''Mislim, da je kart okoli 70, po navadi pa gredo za med in se jih takoj proda.''
Še pred dvobojem z grškim velikanom pa zmaje v ligi NLB čaka Partizan, ki v Stožice prihaja na krilih evroligaške zmage nad Himkijem. Tudi ta tekma, tako Zupančič, pa bi znala biti rekordna. ''Tudi za tekmo s Partizanom je velik interes, gledalcev ne bo toliko, kolikor jih bo v četrtek, težko povem točno številko, saj se je čez noč interes močno povečal, a če jih bo 4 tisoč ali 5 tisoč, je to že NLB-rekord.''
Na vprašanje, ali je razprodana dvorana velik finančni plus za Union Olimpijo, ki se letos spopada z velikimi finančnimi težavami, pa Zupančič odgovarja: ''Seveda je plus v primerjavi s Tivolijem, ker je toliko kart več za prodati, res pa je, da so tudi stroški organizacije tu večji, ampak ko potegneš črto, je razprodana tekma finančni plus.''