Sebastien Ogier in Sebastien Loeb bosta očitno vse do zadnjega brzinca bila bitko za zmago na reliju po Mehiki. Mlajši Ogier je drugi dan v primerjavi s svetovnim prvakom pridobil nekaj sekund, tako da ima pred zadnjim dnem dobrih deset sekund prednosti. Na tretjem mestu je Mikko Hirvonen, ki pa z minuto in pol zaostanka bržkone nima več možnosti za zmago. Zadnji dan bodo sicer na sporedu le še trije brzinci.
Petek: le dve sekundi med Sebastienoma
Uvodne preizkušnja sezone na Švedskem je bila res specifična (na snegu so bili Skandinavci razred zase), na makadamskih brezpotjih Mehike pa so se stvari hitro postavile na svoje mesto. Dirkača tovarniške ekipe Citroena imata po prvem dnevu oziroma po 10 od 22 brzincev več kot minuto prednosti pred obema dirkačema Fordove tovarniške ekipe. V vodstvu pa ni aktualni svetovni prvak, temveč njegov naslednik Sebastien Ogier. Na še enem superspecialu v Guanajuatu si je zvečer ustvaril 2,3 sekunde prednosti pred Sebastienom Loebom. V soboto sledijo brzinci na makadamu z veliko prahu, kar bo za prvega na progi (torej Ogierja) velik minus in tako gre pričakovati spremembo na prvem mestu. Po prvem dnevu je bil osamljen na tretjem mestu Mikko Hirvonen, v bitki za četrto mesto pa so Jari-Matti Latvala, presenečenje dirke Jevgenij Novikov in Henning Solberg (slednja s Stobartovim Fordom).
Zaradi tehničnih težav je Petter Solberg (zasebna Citroenova ekipa) v petek izgubil sedem minut in nima več možnosti za vrhunsko uvrstitev (pred tem je bil z vsega 18 sekundami zaostanka na tretjem mestu). "Zelo sem frustriran. Tako zelo smo se trudili. Sploh ne smem misliti na prvenstvo, saj smo tukaj oddali toliko točk. Naj gre vse k hudiču," je besnel Solberg, ki bo preostanek relija namenil testiranji avtomobila (na prvem reliju je bil le peti).
Četrtek: na ulicah Guanajuata
Uvod v reli Mehika je bil spektakularen: dober kilometer dolg krog v Guanajuatu in polne ulice glasnih navijačev. "To je noro, toliko ljudi. To potrebuje ta šport. Čeprav je brzinec tako kratek, je bil vseeno odličen. Bil je zelo, zelo zahteven. V predoru sem skoraj zadel v steno," je bil navdušen Petter Solberg (Citroën), ki je superspecial končal 0,2 sekunde pred Sebastianom Loebom (Citroën) in 0,5 sekunde pred Sebastienom Ogierjem (Citroën). Reli se je zares začel v petek, skupaj pa bo kar 21 hitrostnih preizkušenj.
Reli po Mehiki, po 19 od 22 hitrostnih preizkušenj:
1. Sebastien Ogier (Citroen)
2. Sebastien Loeb (Citroen) + 10,5
3. Mikko Hirvonen (Ford) + 1:30,4
4. Jari-Matti Latvala (Ford) + 2:43,8
5. Petter Solberg (Ford) + 6:51,8
6. Mads Ostberg (Ford) 8:09,8
(Kimi Räikkönen v Mehiki ne nastopa.)