Zgodba o diskvalifikaciji Daniela Ricciarda se po slabih dveh tednih še vedno ni polegla. Dirkač moštva Red Bull je dirko v Avstraliji sicer zaključil na drugem mestu, ki pa so mu ga zaradi previsokega pretoka goriva nato odvzeli. Direktor avstrijskega moštva Christian Horner še vedno čaka na pritožbeni postopek, obenem pa se boji, da bi se jim zaradi slabe tehnologije senzorjev nekaj podobnega lahko zgodilo tudi na nedeljski dirki v Maleziji.
"Že takoj na jutranjem treningu je senzor na Danielovem avtu odpovedal. Zamenjali smo ga in upamo, da bo zdržal celoten konec tedna, a če ne bo, se bomo znova znašli v neprijetnem položaju. Upam, da se bomo z Mednarodno avtomobilistično zvezo lahko dogovorili, tako da se ne bi znašli v enakem položaju kot pred dvema tednoma," je dejal Horner, ki se bo zaradi teh težav sestal s Charliejem Whitingom.
"Veliko nekonsistentnosti je z delovanjem senzorjev, ki jih trenutno uporabljamo. Potrebujemo boljšo možnost za nadziranje in merjenje pretoka goriva ali pa se te tehnologije v celoti znebiti in ekipam zgolj reči: 'Imate sto kilogramov goriva in to je vse'. To bi bilo najlažje, saj je pretok tako ali tako pomemben zgolj med kvalifikacijami," je Horner še enkrat ponovil svoje mnenje.