Michael Schumacher je splošno priznan kot eden najboljših dirkačev v zgodovini formule 1. V karieri je osvojil sedem naslovov svetovnega prvaka z Benettonom (1994-1995) in Ferrarijem (2000-2004) ter vknjižil 91 zmag na dirkah za veliko nagrado.
Leta 2006 se je začasno poslovil od elitnega dirkaškega športa, neuradno pod pritiski takratnega šefa scuderie Luce di Montezemola, ki je želel v moštvo pripeljati Kimija Räikkönena.
Schumacher je naslednja tri leta ostal tesno povezan s Ferrarijem, preden se je v leta 2010 senzacionalno vrnil v formulo 1 kot dirkač Mercedesa.
Legendarni Nemec je v sezoni 2007 opravil več testiranj s poskočnim konjičkom in se udeleževal dirk kot tehnični svetovalec moštva. Ferrari mu je pred slovesom dolgoletnega šefa Jeana Todta ponudil celo mesto športnega direktorja, vendar je Schumacher ponudbo zavrnil
"Michael je bil najboljši kandidat med vsemi, vendar ni želel sprejeti," je leta 2008 obžaloval "mali Francoz" in eden redkih Schumacherjevih zaveznikov, ki ima več kot devet let po dirkačevi hudi nesreči v Merbielu redne stike z njim.
V Todtovi zadnji sezoni na čelu ekipe je Räikkönen postal svetovni prvak, pri čemer so mu šle na roko razprtije v McLarnovi garaži med novincem Hamiltonom in dvakratnim svetovnim prvakom Fernandom Alonsom.
Todta je nasledil Stefano Domenicali, pod katerim se je Ferrari trikrat približal dirkaškemu naslovu prvaka - z Masso leta 2008 in Alonsom v letih 2010 in 2012. Kmalu zatem je bilo vse samo še v znamenju Mercedesa.
Z odhodom velike trojice - Schumacherja, Todta in genialnega Rossa Brawna - je Ferrari izgubil primat v F1 in se že vrsto let zaman poskuša vrniti na pota stare slave. Po Domenicaliju je spodletelo Marcu Mattiacciju, Mauriziru Arrivabeneju in Mattii Binottu, slednjega je po odstopu ob koncu lanskega leta nasledil Francoz Frederic Vasseur.
Ob tem se poraja vprašanje, kako bi se v vidnejši vlogi znašel Schumacher? Če gre verjeti besedam Rossa Brawna iz časov, ko je bil Nemec na pragu druge upokojitve, bi mu bila vodstvena vloga pisana na kožo.
"Njegove dirkaške izkušnje, dobra presoja in druge lastnosti, ki jih ima, bi bile velika pridobitev za vsako ekipo. Ne vem, če Michaela sploh zanima služba za polno čas, želi pa ostati vključen. Uživa v dirkanju, razvijanju dirkalnika in ekipnem duhu. Prepričan sem, da bo ohranil interes in morda nekoč dočakamo ta dan. Upam, da bo prišel v našo ekipo."
Če se Schumacher leta 2013 ne bi poškodoval v smučarski nesreči, obstaja velika verjetnost, da bi bil danes še vedno pomembna figura na dirkaški sceni.