Če Sam Michael ostaja tehnični direktor Williamsa, dokler ne najdejo zamenjave, pa je Aldo Costa že z današnjim dnem na novem, manj odgovornem mestu v najstarejši ekipi formule 1. Za Ferrari, ekipo z 215 zmagami in 16 naslovi prvaka, štejejo le zmage in lovorike in tako odstop tehničnega direktorja ni presenečenje (pa čeprav takšne rošade tekom sezone v formuli 1 niso nekaj običajnega – formula 1 pač ni nogomet, kjer se trenerje menja že ob prvem spodrsljaju). Ene same stopničke, peto mesto Fernanda Alonsa v skupnem seštevku z več kot pol manj točkami od vodilnega Sebastiana Vettla (Red Bull) in tretje mesto med konstruktorji (110 točk za Red Bullom) je mnogo manj od najvišjih pričakovanj ponosne ekipe iz Maranella. Costa je bil tehnični direktor poskočnega konjiča od konca sezone 2007.
Vse Costove naloge že za dirko ta konec tedna v Monaku prevzema Pat Fry, ki je v Maranello prišel lani julija. Navijači poskočnega konjiča, ki so v zadnjih sezonah vselej ponavljali, da je treba Italijane čim prej vreči z vodilnih mest v ekipi, so zdaj končno zadovoljeni. 47-letni Fry je Britanec, ki je 18 let uspešno delal pri McLarnu. Že januarja so za glavnega dirkaškega inženirja imenovali Avstralca Chrisa Dyerja. Tako se zdaj vsi nadejajo, da se lahko vrnejo sezone, ko sta moštvo do zmag in naslovov vodila Anglež Ross Brawn in Francoz Jean Todt. Edini Italijan na čelu ekipe tako ostaja le še vodja moštva Stefano Domenicali. A kar čez noč bo težko veliko spremeniti, je pa res, da dirka na ulicah Monte Carla zagotovo pomeni priložnost za druge letošnje stopničke, saj na počasni stezi Red Bull ne bi smel imeti prednosti pred tekmeci.