"Če se bodo ekipe soglasno strinjale, je FIA do konca letošnje sezone pripravljena opustiti prepoved uporabe izpušnega difuzorja v času, ko dirkač ne pritiska na plin," je v soboto popoldne sporočil direktor dirke Charlie Whiting, da bi se vendarle končal spor o uporabi spornega izpušnega difuzorja. Tako so se ekipe (vodje in tehnični direktorji) na dan VN VB sestale, da bi dosegle dogovor in končale nesporazume z vrnitvijo na pravila s prejšnje dirke. A soglasja ni bilo. Proti vrnitvi difuzorja sta bila Ferrari in Sauber Ferrari. Pričakovati je bilo, da se bo Red Bullu oziroma renaultovim in mercedesovim moštvom, ki želijo uporabljati difuzor, zoperstavil Williams in ostale cosworthove ekipe, a te naj bi vrnitev vendarle podprli. Ferrari, ki je bil v začetku sezone tudi po sekundo na krog počasnejši od Red Bulla, je bil ta vikend v Silverstonu na kvalifikacijah le desetinko, nakar je Fernando Alonso na dirki zmagal in tako smo njihovo odločitev lahko razumeli.
Kmalu po dirki pa je prišlo do novega peobrata: Ferrari in Sauber sta popustila in privolila, da se vrnejo pravila iz VN Evrope. Ko bo vseh 12 moštev še podpisalo, naj bi bila le še formalnost, da Fia potrdi vrnitev uporabe spornega izpušnega difuzorja v času, ko se ne pritiska na plin. Vodja Ferrarija, Stefano Domenicali, je odločitev pojasnil z naslednjimi besedami: "Morali smo potegniti črto pod to zadevo. Le kam bi prišli, če bi se spor nadaljeval? Čeprav se s tem ne strinjam, pa je tako najbolje za šport." Peter Sauber sicer ni želel potrditi, da je podpisal sporazumem, a dejal: "Če je Bernie rekel, da se vsi strinjamo, potem bo že držalo. Vse skupaj je velika sramota. Če je Fia rekla, da se sistem ilegalen, je pač ilegalen. Nato pa so začeli nekateri pametovati .O tem nočem več govoriti." Premoč Red Bulla se tako od naslednje dirk, VN Nemčije, tako vrača.