Tudi to nedeljo se vam zaradi dirke formule 1 ne bo treba prebuditi sredi noči. VN Malezije bo po lokalnem času na sporedu šele ob 17. uri. Nico Rosberg opozarja, da je to lahko nevarno.
Dirka za VN Avstralije je bila po lokalnem času na sporedu šele ob petih popoldne, tako bo
tudi z nedeljsko VN Malezije. To je zato, da si lahko evropski gledalci dirko ogledamo v
prijaznejšem terminu (torej dopoldne in ne zgodaj zjutraj). Čeprav so dirkači v Melbournu
uporabljali zatemnjene vizirje, so po dirki, ki se je končala šele malo pred sedmo uro zvečer,
opozorili, da je bila vidljivost ob vožnji proti žarkom zahajajočega sonca slaba.
"Dirkanje ob sončnem zahodu ni dobro. Že v Melbournu je bilo veliko nevarnejše kot sredi dneva.
V določenih zavojih se sploh ni videlo roba steze," pred drugo dirko sezone opozarja
Nico Rosberg (
Williams Toyota).
"Upam, da bo Fia premislila o smislu in varnosti dirkanja med sončnim zahodom. Dovolj bi bilo,
če bi dirko prestavili le uro nazaj, saj je bila težavna predvsem druga polovica dirke."
V Sepangu bi se lahko pojavila še dodatna težava – monsunski nalivi. Ni izključeno, da
sredi dirke začne deževati. Tako bi se lahko zlilo že v nekaj minutah, nato pa bi znova posijalo
sonce. Takrat bi se žarki še neprijetneje odbijali od razmočenega asfalta.
"V primeru monsunskega naliva bo dirka gotovo prekinjena." Skrbi Nica Rosberga je s
podatkom o vremenu podkrepil njegov inženir
Rod Nelson:
"Največja težava bodo popoldanski nalivi. Napovedujejo, da bo deževalo prav vsako popoldne. Ko
tu dežuje, lije kot iz škafa." Ker se zdi, da ima
Brawn Mercedes največ potisne sile k tlom, bodo v primeru dežja v še boljšem
položaju.
"Če imajo res toliko več potisne sile k tlom, bodo v primeru dežja v prednosti. Pa vendarle dež
vselej pomeni loterijo," še opozarja Nelson. VN Malezije se s prvim treningom začne v petek ob
štirih zjutraj po sredjeevropskem času.