V Londonu se je sestala strateška skupina, ki jo sestavljajo Bernie Ecclestone, Jean Todt in predstavniki šestih največjih ekip - Ferrarija, Mercedesa, Red Bulla, McLarna, Williamsa in Force Indie.
Tema pogovora je bila prihodnost formule ena, največ časa pa so namenili razpravi o stroških, prepovedi vetrovnika in prihodnosti manjših moštev, ki motorje kupujejo od večjih in bogatejših kolektivov. ''Odločili so se, da bodo obrnili hrbet manjšim konstruktorjem in zverem, kot so Mercedes, Red Bull, McLaren in Ferrari dali zeleno luč, da z dobavo dirkalnikov in motorjev postanejo še močnejši,'' piše angleški The Guardian.
Autosport je predstavil številke, ki razkrivajo, da je Ferrari za četrto mesto v konstruktorski razvrstitvi prejel občutno več denarja kot Mercedes, ki je prepričljivo osvojil naslov konstruktorskega prvaka. Več od dominantne srebrne puščice je v žep pospravil tudi Red Bull.
Nenavada porazdelitev sredstev odraža zapuščino posameznega moštva v F1, pojasnjuje Ecclestone, in dodaja, da so omenjeni zneski stvar podpisanih pogodb. ''Moja napaka, a moje roke so zvezane,'' je dejal Britanec. Tako naj bi ostalo do leta 2020, ko bo Ecclestone dopolnil 90 let.
Nepoštena delitev finančne pogače ogroža obstoj manjših ekip, z uvedo podružnic, kakršna je na primer Toro Rosso, pa bi ogrozili integriteto konstruktorskega prvenstva. Ecclestone je pred sestankom dejal, da bo konsenz težko dosegljiv,. ''Morda se bomo uspeli dogovoriti za datum naslednjega sestanka,'' je izjavil F1 Supremo. Mešanje zraka se bo tako nadaljevalo čez približno mesec dni.