Tretje mesto Vitalija Petrova v Melbournu, tretje Nicka Heidfelda v Sepangu, nato pa le dve točki v Šanghaju. Za ekipo Renault je dober začetek sezone, a prepričani so, da bo nadaljevanje še boljše. "Začetek je imel vzpone in padce. Pozitivna stran je, da je dirkalnik inovativen in hiter. Dobro se odziva na spremembe v nastavitvah, hiter je na dolgih ravninah in konkurenčen na različnih stezah in vrstah asfalta," razlaga Heidfeld, ki je priložnost v francosko-angleški ekipi dobil po poškodbi Roberta Kubice. "Dve uvrstitvi na stopničke sta velik plus, a potenciala še nismo pokazali v celoti. Lahko smo še boljši," obljublja Heidfeld, ki ni navdušen nad premičnim zadnjim krilcem.
"Sicer deluje dobro in nam pomaga, a sam vseeno nisem navdušen nad premičnim krilcem, saj ne maram stvari, ki umetno pomagajo k lažjemu prehitevanju." Pred časom je Nico Rosberg (Mercedes) DRS označil za najboljšo idejo v zgodovini.
dirkah in v zakulisju: zurnal24.si/formula 1.
Prvomajski konec tedna, ki je bil nekoč čas za VN San Marina v Imoli, je letos drugi zaporedni prosti konec tedna in ekipe imajo tako do VN Turčije še teden dni za izboljšave na dirkalnikih. Renault bo v Istanbul prišel z novim prednjim krilcem, spremembami podvozja in še več manjšimi nadgradnjami. "Prva evropska dirka bo zanimiva tudi zato, ker bomo vsi prišli z novostmi na dirkalnikih. Upam, da bodo naše najboljše," pove Heidfeld, ki je rekorder po največ stopničkah brez zmage – ima jih 13, odpeljal pa je 176 dirk. Turška dirka bi lahko dala dokončen odgovor, kdo je ta hip tretja najmočnejša ekipa v karavani: Renault, Ferrari ali Mercedes?