V paddocku Nürburgringu se je ta konec tedna veliko pogovarjalo o več predlaganih spremembah, ki bi v naslednjih sezonah lahko vstopile v formulo 1. Če so enim bolj ali manj vsi naklonjeni, pa o drugih vsi skupaj kar malce zmigujemo z glavo.
Vrnitev testiranj sredi sezone (v omejenem obsegu). Tej ideji so naklonjene vse ekipe in to se utegne vrniti že prihodnjo sezono. Več moštev je predlagalo, da bi v petek dodali še tretji trening, ki bi bil krajši in bi bil namenjen mladim oziroma testnim (rezervnim dirkačem).
Zdaj pa k tistim bolj nenavadnim predlogom. Od sezone 2014 naprej naj bi dirkalniki v boksih vozili izključno na električni pogon (brez kakršnegakoli vbrizganja goriva). "Koncept je zanimiv, a dirkalniki tako ne bi oddajali zvoka in to bi bilo lahko v boksih zelo nevarno," je dejal vodja Renaulta, Eric Boullier. Gre za potezo, ki bi bila naslednji korak v težnji, da se formulo 1 naredi bolj okolju prijazno. Od sezone 2014 naprej bodo osemvaljnike zamenjali 1,6-literski šestvaljniki (s večjim poudarkom na sistemu Kers).
Moštva pa predlagajo zaprte kokpite, da se ne bi še kdaj ponovila VN Madžarske 2009, ko je Felipe Massa (Ferrari) doživel strahovito nesrečo, ko mu je v čelado priletel del s tekmečevega dirkalnika in je moral s poškodbami glave izpustiti polovico sezone. "Skušamo obvarovati dirkačevo glavo. Imamo več različnih predlogov. A to je še vse zelo zgodnja faza pogovorov," je povedal tehnični direktor Renaulta in vodja Fotine tehnične skupine, James Allison. Pokrit kokpit bi imel tudi aerodinamični efekt, se nadeja Allison.