Karavana formule 1 je na tritedenskem odmoru. No, odmor imajo dirkači, inženirji pa v teh dneh v tovarnah tuhtajo in delajo na dirkalnikih, da bi do naslednje dirke (VN Turčije, ki bo med šestim in osmim majem v Istanbulu) zmanjšali zaostanek za Red Bullom, slednji pa delajo, da bi obdržali prednost pred izzivalci. Najtežje delo ima Ferrari. Razlaga predsednik Luca di Montezemolo: "To ne more in ne sme biti nivo naših rezultatov. Za nas so to ključni trenutki sezone. Pričakujem, da bodo naši inženirji odreagirali s polno predanostjo in naredili vse, da izboljšajo potencial našega dirkalnika in to v najkrajšem možnem času. Želim, da je Ferrari na nivoju, kakršnega pričakujemo sami in kakršnega zahtevajo naši navijači." So še brez točk, v ekipnem seštevku pa s 50 točkami že 55 točk za vodilnim Red Bullom. Zadnja dirka je pokazala, da jim je ob Renaultu blizu tudi Mercedes. "Po Šanghaju moramo resno računati tudi na Mercedes. Imajo hitrejši dirkalnik od nas," opozarja Felipe Massa (Ferrari). Rdeči morajo izboljšati predvsem svoj ritem za kvalifikacije, medtem ko so na dirki bolj konkurenčni.
Lewis Hamilton (McLaren), ki se je z zmago na nedeljski VN Kitajske, vodilnemu v seštevku Sebastianu Vettlu (Red Bull) približal na 21 točk zaostanka, je prosti čas izkoristil, da strne misli po uvodnih treh dirkah. "To zmago smo res potrebovali. Ko pogledamo nazaj na zadnje tedne ..., res smo naredili nekaj neverjetnega. Dirkalnik smo tako rekoč obrnili na glavo in ga naredili za zmagovitega. Česa takega nam v tako kratkem času še nikoli ni uspelo. Vsem v tovarni dam kapo dol. Naredili so čudež," se je v stilu Srečka Katanca izrazil Hamilton. "A ne smemo se ustaviti. Še vedno nas čaka veliko dela, da bi lahko konkurirali Red Bullu. Ne razumite me narobe: naredili smo nekaj izjemnega, a v Turčijo moramo priti s še dodatnimi nadgradnjami in izboljšavami, da bi se borili za sam vrh. Vemo, da tudi zasledovalci ne bodo počivali. Čeprav je ta zmaga popolna pred vrnitvijo v Evropo, pa je šele začetek prave bitke."