Martin WhitmarshUlična steza v Valencii bi morala biti v prednost nam. Nato pa bomo imeli za Silverstone občutne izboljšave in tako bomo lahko boljši tudi na stezah s hitrimi zavoji. Na zadnjih dveh dirkah smo dokazali, da nam ne manjka motivacije za zmage. Naša največja moč je v neprestanem razvoju. Mislim, da smo lahko za tekmece nevarnost na prav vsaki dirki preostanka sezone.
Pred dvema letoma je bila razlika med Felipjem Masso, Robertom Kubico, Kimijem Räikkönenom in Lewisom Hamiltonom po osmih dirkah sezone točno 10 točk. Letos je med peterico najboljših Hamiltonom, Jensonom Buttnom, Markom Webbrom, Fernandom Alonsom in Sebastianom Vettlom 19 točk po novem točkovanju in vsega sedem točk po točkovanju, ki je veljalo med letoma 2003 in 2009. Gre torej za najbolj izenačeno prvenstvo v zadnjem desetletju, ko je imel največkrat v tem delu prvenstva vodilni od 10 do 20 točk prednosti že pred drugouvrščenim.
Kdo je torej glavni kandidat za prvaka? Veliko bo odvisno, kdo bo v naslednjem mesecu ali dveh še izboljšal svoj dirkalnik. Glede na lansko sezono in začetek letošnje najboljše korake naprej dela McLaren Mercedes, medtem ko sta Ferrari in Red Bull Renault ostala na ravni s samega začetka. Vsi napovedujejo izboljšave, največje Ferrari, od VN Velike Britanije naprej. Ne le izboljšave, odločale bodo tudi karakteristike posameznih dirkališč. Na zadnjih treh dirkah smo dobro videli, kako določena steza bolje ustreza eni ekipi in slabše drugi.