"To je ena mojih najboljših zmag. Čudovito se počutim, da sem fantom v tovarni za ves njihov trud vrnil s tem uspehom," je po zmagi na osmi kitajski VN dejal Lewis Hamilton (McLaren). Pet krogov pred karirastvo zastavico je prehitel dotlej vodilnega Sebastiana Vettla (Red Bull), ki je tvegal z le dvema postankoma, a so bile ob koncu njegove Pirellijeve pnevmatike že tako zelo uničene, da je prvak iz sezone 2008 (bil je na taktiki treh postankov) zlahka švignil mimo vodilnega v skupnem seštevku in se mu približal na 19 točk zaostanka.
Prava taktika
Vodja Red Bulla Christian Horner je po dirki zagovarjal odločitev za dva postanka: "Če bi šli na tri postanke, bi verjetno končali za obema McLarnoma. Tako smo se odločili za nekaj drugačnega in ni se nam izšlo le za pet krogov. Drugo mesto je še vedno odlična uvrstitev. Lewis je bil s svojimi pnevmatikami pač mnogo hitrejši in se z njim ob koncu sploh ni več splačalo boriti." Skrbijo pa ga lahko težave s Kersom, ki jih še kar pestijo. "Saj nam je še kar dobro delal v prvi polovici dirke, nato pa smo njegovo uporabo raje omejili."
Trnova pot McLarna
Hamilton je s svojo 15. zmago v karieri in drugo v Šanghaju postal prvi Vettlov zasledovalec, a tokratni uspeh ne pomeni, da je McLaren že nadoknadil zaostanek za Red Bullom. Vso moč bikov je s tretjim mestom pokazal Mark Webber, ki je startal kot 18. in je v drugi polovici dirke dosegal najhitrejše čase. "Pred nami je še trnova pot. Trdo delamo, da bi se približali Red Bullu. Na dirki smo skoraj enako hitri, za kvalifikacije pa nas čaka še veliko dela," je sklenil Hamilton.
Napredek Mercedesa
Korak naprej je naredil Mercedes: na koncu peti Nico Rosberg je bil nekaj časa celo v igri za zmago. "Vseeno sem razočaran, saj smo zapravili priložnost za stopničke, a napredek je viden in zato verjamem v še boljše dirke za naprej." Ob koncu je popustil, ker je moral varčevati z gorivom. Imeli smo težave s porabo goriva in zato se v drugi polovici dirke nisem več mogel enakovredno boriti. Lahko bi bil na stopničkah ali pa še kaj več. A to nas bo že izučilo.
Poraz Ferrarija
Tudi na tretji dirki pa so brez stopničk ostali pri Ferrariju. Fernando Alonso je tvegal tako kot Vettel, a bil le sedmi: "Lahko je izbirati taktiko, ko imaš hiter dirkalnik in zelo težko je, ko si počasen. Webber je danes denimo dokazal, da kvalifikacije niso tako zelo pomembne. Naš dirkalnik bo potrebno izboljšati na vseh področjih. Danes ne bi bili nič boljši niti s tremi postanki. Bili smo precej počasnejši od dirkačev pred nami in rezultat bi bil verjetno podoben."