Prepoved dolivanja goriva je bila največja sprememba v pravilniku za sezono 2010 formule 1. Po štirih dirkah se lahko vprašamo: je obrodila sadove? Da in ne. Dirkanje z veliko goriva (in posledično varčevanje z obrambo pnevmatik) v ospredje postavlja dirkačeve sposobnosti. Glede na prvo dirko pa je prav zaradi bolj nazadnjaške vožnje manj prehitevanj kot lani (na naslednjih treh je bilo akcije veliko predvsem zaradi spremenljivega vremena).
Inteligenca dirkača je tako postala zelo pomembna. To z rezultati dokazujeta zlasti vodilni v seštevku Jenson Button (McLaren Mercedes) in Robert Kubica (z Renaultom že na stopničkah). "Letos je zelo pomembno, da znaš paziti na svoje pnevmatike oziroma dirkati zelo pametno in ne pritiskati do konca," poudarja Kubica. "Hiter dirkalnik za en sam krog ni ključen, ključno je, da znaš nastaviti dirkalnik, da je hiter celotno dirko."
Medtem Fia in moštva že razmišljajo o pravilih za prihodnost. Trenutni 2,4-litrski osemvaljni motorji (katerih razvoj je zamrznjen) bodo v uporabi do konca sezone 2012. Moštva so ta hip blizu dogovora, kakšni bodo agregati od sezone 2013 (za obdobje šestih let). Ključno je, da bodo porabili manj goriva, da bodo manj onesnaževali (večji izkoristek) in da bodo cenejši. Vse kaže, da se bodo odločili za 1,5-litrske štirivaljne motorje twin turbo z neposrednim vbrizgom.