Prvi v prvem zavoju nadzoruje dirko
Nedeljska VN Malezije je dala dobro sliko letošnjega razmerja moči. Red Bull Renault in McLaren sta na vrhu že povsem izenačena, a Sebastian Vettel (Red Bull) si je z dvema v vseh pogledih popolnima velikima nagradama priboril kar 24 točk prednosti pred najbližjim zasledovalcem. Vprašanje pa je, kako bi bilo, če ne bi bil vselej v prvem zavoju prvi; Mark Webber (Red Bull), ki je na obeh dirkah začel iz druge vrste, se je z enakim dirkalnikom kar nekoliko izgubil. Pravzaprav odloča taktika postankov kot posledica velike obrambe Pirellijevih pnevmatik v veliki vročini. Vettel je imel kot vodilni taktično lahko vse pod nadzorom, vsi ostali pa so se skušali naprej premakniti s spreminjanjem taktike tekom dirke in večini, predvsem pa na koncu le osmouvrščenemu Lewisu Hamiltonu (McLaren), se je to maščevalo in ne obrestovalo.
Christian HornerZa Sebastiana je to fantastičen rezultat. Odlično je odpeljal. Dirko je nadzoroval na zelo zrel način.
Preveliki zaostanki
Približno pol sekunde za Red Bullom in McLarnom sta Renault in Ferrari. Prvi so lepo presenečenje sezone (kako zelo se kolca Robertu Kubici), drugi pa malo razočaranje. Pravzaprav je na dirkah njihov zaostanek manjši kot na kvalifikacijah, ki zlasti Ferrariju otežujejo bitko za stopničke. Za rdečimi pa zeva velika luknja: celo sekundo na krog do Sauberja, Mercedesa, Force Indie in Tora Rossa. Če Sauber veliko pridobiva z neverjetno "prijaznostjo" do Pirellijevih pnevmatik, pa je nepričakovano visok zaostanek Mercedesa nerazumljiv še sami ekipi in obema dirkačema. Dve točki za sedemkratnega prvaka Michaela Schumacherja sta bili bolj sreča kot dejanski potencial dirkalnika. Največje razočaranje začetka sezona pa je vendarle Williams, ki je na testiranjih obetal, zdaj pa so padli na nivo Lotusa, pri čemer zaradi tehničnih težav še ne končujejo dirk.
Lahko izzovejo Red Bulla
S šestim mestom v Melbournu in zdaj drugim na VN Malezije je predlanski prvak Jenson Button (McLaren) postal prvi Vettlov zasledovalec. Upravičeno mu je narasla samozavest. "Ne bomo dovolili, da bo še dolgo vse pobiral Red Bull. Mi smo ta vikend naredili nov korak naprej. Vsi pričakujejo, da se bomo lahko borili z njimi. Naš cilj je, da jih izzovemo za naslov prvaka. A ne bo lahko, saj so zelo, zelo hitri. Ta hip je Sebastian tisti, ki ga vsi želimo premagati. 24 točk prednosti po vsega dveh dirkah je zelo veliko, a do konca jih je še 17. Vodja ekipa Martin Whitmarsh verjame, da se bo po kazni in težavah s pnevmatikami hitro pobral tudi Hamilton. "Lewisu se je tokrat res dogajalo vse mogoče, a s te dirke lahko odnesemo veliko pozitivnih stvari. Ključno je, da smo jim zelo blizu za pole position, tudi na dirki nismo daleč za Vettlom."
Felipe MassaVsekakor moramo izboljšati dirkalnik. Je pa res, da je naš tempo za dirko povsem drugačen od tistega na kvalifikacijah. To je pozitivna stran, a brez dobrega startnega položaja ne moremo zares konkurirati.
Red Bullova edina težava
Red Bull je od testiranj do druge dirke sezone 2011 izgubil prednost pred McLarnom, a se hrabrijo, da je to le posledica karakteristik steze v Sepangu. "V formuli 1 se stvari hitro spreminjajo. McLaren nam je bil tukaj na kvalifikacijah mnogo bliže kot v Melbournu. Ne vem, ali so se res toliko izboljšali ali pa je bilo tako le zaradi steze," razlaga tehnični direktor Red Bulla, Adrian Newey. Slednjega čaka težka naloga: popraviti Red Bullov sistem Kers. Vettel ga je uspešno uporabljal le na začetku dirke, Webber pa je bil na dirki vseskozi brez njega in je bil tako v duelih v podrejenem položaju. "Dejstvo je, da je naš Kers še v fazi rojevanja. Nismo tovarniška ekipa in s tovrstnimi sistemi doslej nismo imeli izkušenj. Imamo tudi omejene vire, sredstva in izkušnje. Ne vem, do kdaj bomo lahko usposobili Kers," dodaja Newey.