Ko je japonski proizvajalec Honda leta 2014 napovedal svojo vrnitev v elitni dirkaški šport, so marsikomu na dan privreli spomini na čase Ayrtona Senne in Alaina Prosta, a realnost ekipe iz Wokinga je danes precej drugačna od tiste, kateri smo bili priča v poznih 80. in zgodnjih 90. letih prejšnjega stoletja.
McLaren je s Hondinimi motorji od leta 1988 do 1992 nanizal 44 zmag in 53 najboljših startnih položajev, danes pa je uspeh že, če se uvrsti v drugi del kvalifikacij.
"Honda trdo dela, vendar je izgubljena. Pred kratkim smo izvedeli, da posodobitve ne bodo nared za Kanado. Nimamo časovnega okvira, kar je zelo zaskrbljujoče. Ne moremo posedati v neskočnost," je povedl Brown.
"Težko čakamo posodobitve in zelo smo razočarani, da jih ne bo. Ni vprašanje truda, ampak jim preprosto ne uspe. Želimo si osvojiti naslov s Hondo, a treba se bo vprašati, ali je to sploh mogoče. Zelo smo zaskrbljeni. Pogrešamo posodobitve. Približujemo se naši meji," je dodal šef McLarna.
Govorice o predčasni prekinitvi sodelovanja so krožile že lani, čeprav je McLaren sezono končal na šestem mestu konstruktorske razpredelnice. Po mnenju nekdanjega svetovnega prvaka Nigela Mansella (1992) tako ne bo šlo več naprej.
"Žal mi je za oba. Sam sem bil v odličnem položaju, saj sem s Hondinimi motorji dirkal takrat, ko so bili najboljši na svetu. Čakajo jih velike odločitve. Mislim, da nihče ne bo presenečen," je na klavrnost položaja opozoril upokojeni britanski dirkač.