Povprečni rezultati na prvih treh testiranjih in več težav z vzdržljivostjo. Sedemkratni svetovni prvak Michael Schumacher in mladi talent Nico Rosberg sta bila tudi do dve sekundi počasnejša od Red Bulla in Ferrarija. A Mercedes se tri tedne pred uvodno VN Avstralije ne obremenjuje. "Kot smo videli, naša forma ni, kakršno si želimo. A poznamo glavna dva razloga: paket za ohlajanje je daleč od optimalnega, obenem pa smo šli na testiranja z vmesno verzijo aerodinamike, saj bomo že za prvo dirko pripravili velike nadgradnje," obljublja predsednik ekipe, Nick Fry. "Ne delamo panike. Imamo načrt in se ga bomo držali še naprej. Mislim, da bomo v Avstraliji v sorazmerno dobri formi."
Naslednji teden bodo imeli v Barceloni še štiri testne dni, da bi dejansko naredili korak naprej in tako zagotovoli, da se zmagovalcu 91 dirk ne ponovi lanska sezona, polna razočaranja. "Michael razume položaj. Razumemo pa ga, da bi imel rad od prve dirke naprej zmagovit dirkalnik. To je v dirkačevi naravi." Nick Fry priznava, da jim je dodaten čas po odpovedi VN Bahrajna (mimogrede: vse kaže, da bo Bernie Ecclestone Bahrajn prestavil v november in bi tako gostil finale sezone) prišel še kako prav: "Resnica je, da ta čas koristi vsem, z izjemno Ferrarija, ki je hiter in vzdržljiv že od prvega dne. Ne bi bilo pošteno, če bi rekel, da nam to ne pomaga, a pomaga tudi drugim."
Ross BrawnNa zadnjih testiranjih smo preizkusili dirkalnik z najmehkejšimi pnevmatikami in malo goriva in bili drugi najhitrejši, a mislim, da to ni naša realna forma. Smo približno sekundo za časi, ki si jih želimo. Potrebujemo sekundo napredka, da bi bili v igri za najvišja mesta.
Ni oprijema v zavojih
Več skrbi ima McLaren Mercedes. Na prvih testiranjih so z lanskim dirkalnikom dirkali zelo dobro, nato pa z novim niso bili tako hitri, pa še tehnične težave so se vrstile. Lewis Hamilton pravi, da je bil dirkalnik kot tisti iz sezone 2009. "Tisti je bil grozen, kot da bi bil na treh pnevmatikah, tako je poskakoval skozi zavoje. Manjkalo mu je oprijema v zavojih. Upam, da bomo nekaj tega do prve dirke le dobili." Podobne izkušnje oziroma težave zaradi tako imenovanega downforcea ima tudi Jenson Button: "Moj prvi vtis o dirkalniku ni bil: 'Vau, z njim bomo vse premagali'. Oprijema skozi zavoje je premalo, tudi pnevmatike se obnašajo drugače. A nisem preveč prestrašen, saj verjamem, da bomo težave odpravili."