Luca Marmorini je v pogovoru z novinarjem Leom Turrinijem ostro kritiziral Ferrari, ki je od njega zahteval, naj zavoljo aerodinamike izdela manjšo pogonsko enoto, kar ga je nazadnje stalo delovnega mesta.
Ferrari je v okviru prestrukturiranja ekipe, ki ga vodi Marco Mattiacci, prejšnji mesec odslovil šefa motorjev Luco Marmorinija. Italijanski inženir je v intervjuju z Leom Turrinijem razkril razloge za nekonkurenčnost dirkalnika F14 T in rdeče obtožil, da so poiskali grešnega kozla za lastne napake.
Marmorini je bil dolgoletni član Ferrarijeve garaže, nato pa se je ob koncu tisočletja preselil k Toyoti. Leta 2009 se je vrnil v Maranello, kjer so ga letos obtožili, da je v največji meri odgovoren za težave, s katerimi se soočata Fernando Alonso in Kimi Räikkönen. Marmorini se z razsodbo ni strinjal in s prstom pokazal na glavnega dizajnerja Nikolasa Tombazisa.