vidijo dirkači? Razlaga Fernando Alonso (Ferrari): "Bil sem celo tretji, ko sem prehitel Buttona. Spet v drugem delu dirke je bil Button kar pred Hamiltonom, jaz pa sem se boril z Webbrom, ki je imel postanek več. Ker ne veš, kakšno taktiko imajo tekmeci, poskušaš le odpeljati svojo dirko. Ker do zadnjega postanka ne veš, ali si drugi ali peti, moraš pritiskati do konca, po drugi strani pa tudi paziti na pnevmatike."
Po prvi dirki je bilo za ocene, ali so spremembe (Pirellijeve pnevmatike, Kers in premično zadnje krilce) naredile formulo 1 še bolj zanimivo, še malo prezgodaj. Po VN Malezije pa si je večina v odgovorih že enotna: ja, spektakel je zdaj še večji! Zaradi hudo ranljivih pnevmatik je več postankov in dirke niso odločene vse do zadnjega kroga, sistema Kers in DRS pa sta dejansko omogočila lažja prehitevanja oziroma vožnjo v zavetrju in kolo ob kolesu.
"Mislim, da so spremembe dobre. Če si pravi ljubitelj dirkanja, in jaz to sem, ti je všeč, če se dirka na limitu in dva dirkača lahko dirkata drug ob drugem," je dejal vodja Renaulta Eric Boullier. "DRS je bil poceni sistem za več prehitevanj, ki na določenih stezah, kakršna je v Melbournu, sicer ne bo deloval, na progah z dolgimi ravninami, kakršni sta v Sepangu in Šanghaju, pa je zelo dober."
"Ko pogledate nazaj na VN Malezije, to res ni bila slaba dirka. Situacija s pnevmatikami in posledične različne taktike so pripomogle k spektaklu," je svoje mnenje podal vodja McLarna Martin Whitmarsh, ki ima podaljšan mandat in ostaja na čelu združenja moštev Fota. "Že mogoče, da se dirkači pritožujejo nad pnevmatikami, a dejstvo je, da je s športnega vidika dobro, da pnevmatike pomenijo dodaten izziv."
Christian HornerAlonso in Hamilton sta se borila kolo ob kolesu, Mark se je po slabem prvem krogu prebil nazaj v vrh. Veliko je bilo pozitivnega na VN Malezije.
Tudi šef vodilnega Red Bulla Christian Horner meni, da so nova pravila prinesla več dela in rahljanja živcev možem na komandnem mestu. "Za nas na komandnem mestu je letos mnogo težje. Če bi slišali vse naše pogovore, bi mislili, da gre za kontrolo zračnih poletov. Ves čas se dogovarjamo, pregledujemo različne taktike, nadzorujemo obrambo pnevmatik, razmišljamo, katero zmes pnevmatik izbrati. In vse to da tudi dirki dodatno dimenzijo."