Francoz Sebastien Loeb (Citroen) se je moral po osmih zaporednih zmagah na reliju Nemčija tokrat zadovoljiti z drugim mestom, ki je bil posledica predrte pnevmatike na zadnji sobotni hitrostni preizkušnji. V nedeljo je sicer dirkal dobro, a zaostanek za zmagovalcem Sebastienom Ogierjem (Citroen) z dobre minute uspel zmanjšati na 40 sekund. Je pa Loeb dobil zadnji brzinec, t. i. power stage, ki prinaša tri dodatne točke. Za mladega Ogierja je to četrta zmaga letos in prva na povsem asfaltnem reliju, a z njo se je vodilnemu v skupnem seštevku, torej Loebu, približal le nekaj malega. "Pred startom sem vedel, da je na tem reliju moj ekipni kolega zelo močan, zato je zmaga še toliko več vredna," je v prvi izjavi dejal Ogier. Loeb poraza ni objokoval: "Ne morem zmagati kar vsako leto. Večkrat sem že rekel, da se bo ta niz enkrat končal. Dobro sem odpeljal, le v soboto sem imel nekaj smole."
Odločitev padla na 14. brzincu
Na zadnji sobotni in skupno 14. hitrostni preizkušnji je prišlo do spremembe na prvem mestu. Loeb je s polnim plinom povozil več večjih kamnov na progi in spustila mu je pnevmatika. Tako je izgubil dobro minuto in vodstvo je prevzel njegov rojak Ogier. Pred zadnjimi petimi brzinci, ki so sledili v nedeljo, je imel tako mlajši od dveh Sebastienov minuto in 11 sekund prednosti. Pred Loebovo težavo je bila razlika med Francozoma vsega 3,8 sekunde (sredi dneva pa slabih pet sekund). Ne le da Loeb v Nemčiji še ni izgubil, na zgolj asfaltnih relijih je bil neporažen od leta 2004.
Še mnogo več težav sta imela dirkača tovarniške ekipe Ford. Finec Mikko Hirvonen (Ford) je v soboto dopoldne zaradi predrte pnevmatike izgubil več kot minuto in nazadoval na četrto mesto. Tako se je na tretje prebil Španec Dani Sordo (Mini) in ga zadržal vse do konca relija, kar so prve stopničke za moštvo, ki letos sploh prvič nastopa v svetovnem prvenstvu (že v soboto popoldne je prednost pred Hirvonenom povečal na neulovljive pol minute). Finec Jari-Matti Latvala (Ford), ki je imel sto in eno težavo že v petek, je v soboto dopoldne pridobil nekaj časa in se prebil na 10. mesto, nakar je na 13. brzincu zletel s proge. Kimi Räikkönen (Ice 1 Citroen) s svojim dirkalnikom ni bil posebej zadovoljen, a se kljub velikemu zaostanko prebil na končno šesto mesto.
Loeb in Ogier pobegnila že v petek
Prvi brzinec je dobil Latvala, že v drugem pa sta Ogier in Loeb stopila na plin. Na prvem in drugem mestu sta si pred tretjim Hirvonenom in četrtim Latvalo pridirkala 32 oziroma 39 sekund prednosti. Manj kot sekundo sta po dveh brzincih zaostajala le še dirkača Minija, Sordo in Kris Meeke. Tretja hitrostna preizkušnja je pripadla Loebu, ki je tako povedel štiri sekunde pred Ogierjem. Napačna izbira pnevmatik na mokri progi je Latvalo stala dodatne izgube časa in pred petkovim opoldanskim odmorom je z dvema sekundama zaostanka nazadoval na sedmo mesto. Loeb si je do konca dneva nabral še dodatne dobre tri sekunde prednosti pred Ogierjem in je tako na dobri poti do že devete zmage v Nemčiji. "Za menoj je dober dan. Ves čas sem pritiskal, saj je Ogier pritiskal na vsakem delu steze. Ni lahko narediti razlike, toda vodim, in to je najvažnejše," je po prvem dnevu dejal Loeb.
Prvak podaljšal s Citroenom
Reli Nemčija, deveta preizkušnja sezone 2011, se je začela v senci podaljšanja pogodbe aktualnega prvaka Loeba s Citroenom. Večina je njegovo odločitev pozdravila, le njegov nekdanji ekipni kolega Sordo ne: "Moral bi iti k Volkswagnu. Vsi vemo, da bosta naslednji dve leti zanj pri Citroënu zelo lahki. Če bi šel k Volkswagnu, bi bil zanj to večji izziv."
Reli po Nemčiji, končni vrstni red (po 19 brzincih):
1. Sebastien Ogier (Citroen)
2. Sebastien Loeb (Citroen) +39,8
3. Dani Sordo (Mini) +1:55,6
4. Mikko Hirvonen (Ford) +2:43,7
5. Petter Solberg (Citroen) +3:48,0
6. Kimi Räikkönen (Citroen) +7:24,6
...
11. J.-M. Latvala (Ford) +17:20,4