Še 10 dni in konec bo sezone 2010. Za naslednjo je vse manj neznank – vsaj kar se tiče večjih in uspešnejših moštev. Izjema ostaja Williams Cosworth, ki še naprej ni izbral sovoznika Rubensu Barrichellu. Ja, rekorder po številu nastopov v tem tekmovanju skoraj zagotovo ostaja, novincu Nicu Hülkenbergu pa se še naprej tresejo kolena za službo. 23-letni Nemec je na 17 dirkah zbral 18 točk, v začetku sezone ni bil najboljši, na zadnjih dirkah mu vendarle gre bolje. Na njegov kokpit medtem preži Venezuelec Pastor Maldonado. Novi prvak serije GP2 ima več sponzorske podpore in denar bi ekipi Franka Williamsa prišel še kako prav. "Ostati moram potrpežljiv. Lepo bi sicer bilo, če bi imel pogodbo v žepu. A ekipa se je odločila, da bo po sezoni preizkusila Maldonada in torej šele takrat sprejela odločitev," se svoje negotove usode zaveda Hülkenberg. "Plačani dirkači žal izpodrivajo talente."
Od tega petka pa je tudi uradno, da bo Lotus od prve dirke naslednje sezone poganjal Renaultov motor in nič več Cosworthov. Renault bo ob tem še naprej svoje osemvaljnike dobavljal Red Bullu. Malezijski Lotus si od novega sodelovanje obeta zelo veliko, saj še pomnijo Lotus Renaulta iz 80. let, ko je zanje dirkal Ayrton Senna. "Zdaj vsi vidijo, kako zelo ambiciozni smo," je dejal vodja ekipe, Tony Fernandes. "Kombinacija Renaultovega motorja, Red Bullovega menjalnika in hidravlike ter naše uspešne aerodinamike bo gotovo obrodila sadove." Renault se je tako pridružil Mercedesu, Ferrariju in Cosworthu kot dobavitelj motorjev trem ekipam.