Z njimi želijo zajeziti nezadovoljstvo med dirkači in njihovo zaskrbljenost zaradi slabše varnosti. Fia je že v ponedeljek napovedala ukrepe zaradi nenavadnih dogodkov na nedeljski dirki. Proizvajalcu pnevmatik Pirelliju je naložila, da prouči, zakaj so se zgodile nesreče, sama pa poskuša nezadovoljstvo dirkačev pomiriti z napovedanimi dodatnimi testiranji.
Mogoč celo bojkot
"Stvari niso sprejemljive. Ukrepajo šele, ko se nekomu nekaj zgodi," je bil med najbolj nezadovoljnimi dirkač Mercedesa Lewis Hamilton, prvi, ki je na dirki doživel slabo izkušnjo in zaradi raztrgane pnevmatike izgubil vsaj visoko uvrstitev, če ne celo zmage. Dirkači so razmišljali celo o bojkotu naslednje dirke v Nemčiji, ki bo ta konec tedna na Nürburgringu. "O tem se bomo zanesljivo še pogovarjali. Vsaj to lahko naredimo za našo varnost," je o tej temi dejal Ferrarijev dirkač Felipe Massa, prav tako eden od četverice z raztrgano gumo na dirkalniku.
Predsednik Fie Jean Todt je sinoči odločil, da bodo na testiranjih, izvajali jih bodo prav v Silverstonu od 17. do 19. julija, posebno pozornost namenili pnevmatikam. Namesto prvotno predvidenih testiranj za mlade voznike bodo lahko zdaj na njih sodelovali vsi dirkači formule 1, testi pa bodo trajali en dan dlje. Fia je tudi sprejela dopolnilo v pravilniku glede pnevmatik, po katerem zdaj zaradi zagotavljanja varnosti soglasje vseh ekip za spremembe pri specifikaciji pnevmatik ni več potrebno .
Radi bi stare pnevmatike
"Predlagam, da se vrnemo k starim pnevmatikam, ki takšnih težav niso imele. Težava je, da bodo nekatere ekipe menile, da imajo druge zaradi tega prednost," je dejal vodja ekipe Red Bull Christian Horner. A Ferrari, Lotus in Force India naj bi bili zaradi zadnjih dogodkov pripravljeni zamižati zaradi domnevne prednosti nekaterih tekmecev pri uporabi spremenjenih pnevmatik.
Kot poroča časnik Daily Telegraph, naj bi Pirelli kmalu predstavil nekoliko spremenjene lanske modele pnevmatik z obodom iz kevlarja. Letošnje najnovejše izvedenke so imele na obodu kovinski trak, to pa naj bi v kombinaciji s pregrevanjem povzročilo hitrejšo obrabo in odstopanje gume, zaradi česar so nastale raztrganine.
Napovedana morebitna stavka je osvežila spomin na verjetno najbolj nenavadno dirko vseh časov: leta 2005 je proizvajalec pnevmatik Michelin zaradi varnosti, ker je bilo po njihovih ocenah tveganje za nastop z njihovi izdelki preveliko, ekipam odsvetoval uporabo svojih izdelkov na dirki v Indianapolisu, tako da so se nazadnje na stezi znotraj znamenitega ovala preganjali le vozniki treh moštev z Bridgestonovimi pnevmatikami.