Po 30 letih bodo pod goro Fudži znova zabrneli motorji Formule 1. Vsa moštva so pred zanimivo nalogo: optimalno nastaviti dirkalnike. Misija nemogoče?
Dirke Formule 1 so spet tu. Ta konec tedna se bodo dirkači pomerili na Japonskem. Natančneje, na
neznanem dirkališču pod goro Fudži. Po 20 letih dirkanja v Suzuki so organizatorji dirko prestavili
na stezo, ki je bila kot dirkališče za Veliko nagrado Japonske načrtovana prvotno.
Vojna med McLarnom in Ferrarijem se nadaljuje tudi na Daljnem vzhodu. Po zadnjih aferah in
odvzemu točk McLarnu se zdi, da je vsaj borba za konstruktorski naslov že odločena. Tega pa ne
moremo trditi za točkovanje voznikov. Tu je tekma še povsem odprta:
Lewis Hamilton vodi s 97 točkami, na drugem mestu je
Fernando Alonso, ki zaostaja za dve točki,
Kimi Räikkönen jih ima 84,
Felipe Massa pa 77. Prav vsi imajo še možnosti za naslov.
|
|
Dirkališče je le malo spremenjeno
Dirkališče je ostalo precej podobno izvirnemu. Njegova glavna značilnost je kilometer in pol dolga ravnina, najdaljša v karavani Formule 1. To je še dodatna vzpodbuda za prehitevanje. Snovalci so naredili še nekaj ovinkov, da bo dirka razburljivejša. Glavne spremembe je doživel zaključek kroga. Naredili so nekaj počasnejših ovinkov, da bi zmanjšali hitrost pred vstopom v startno-ciljno ravnino. Moštva bodo morala, podobno kot v Indianapolisu, optimizirati najvišjo hitrost, obenem pa razmišljati tudi o najnižjih in srednjih hitrostih. Kako jim bo uspelo, bomo videli že v petek.