Na prvi dan maja leta 1994 so se dirkači formule 1 merili na VN San Marina v Imoli. Takratni konec tedna je bil že pred dirko zavit v črno, saj se je v kvalifikacijah smrtno ponesrečil Avstrijec Roland Ratzenberger. A Imola je vzela še dodaten davek. Na nedeljski dirki je Ayrton Senna v zavoju Tamburello izgubil nadzor nad vozilom (ena od letvic volana se je zlomila) in legendarni Brazilec je s hitrostjo 218 kilometrov na uro priletel v betonski zid in kasneje umrl zaradi posledic trka.
Na dan usodne nesreče je Senna vozil za Williams, zavoj Tamburello pa ni bil zaščiten z gumami, kar je botrovalo hudim poškodbam glave. Brazilca so s helikopterjem prepeljali v bolnišnico v Bologni, kjer je nekaj ur kasneje izdihnil.
Dirkaški svet je žaloval, mnogi se še danes spominjajo, kje so bili, ko je Senna doživel usodno nesrečo. Brazilec je bil zaradi svoje nepopustljivosti eden najbolj priljubljenih dirkačev vseh časov.
Senna se je pri svojih 22 letih (leta 1982) preselil v Veliko Britanijo, da bi se posvetil profesionalni karieri v F1. Dve leti kasneje je debitiral med elito, še v isti sezoni je nase opozoril na sila deževni dirki v Monte Carlu, ki je bila zaradi močnih padavin celo prekinjena. Že takrat se je videlo, da mokri pogoji Senni izjemno ustrezajo. Senna je zaradi omenjene vožnje dobil vzdevek Deževni človek (Rainman, op. a.). Prvič je zmagal leta 1985 na Portugalskem, v karieri je zabeležil 41 zmag in še 39 uvrstitev na stopničke. V spominu ljubiteljev F1 ostaja kot "kralj kvalifikacij" in specialist za vožnjo v dežju. V svoji karieri je trikrat postal svetovni prvak (1988, 1990, 1991).
Senna je imel že za časa življenja kulten status, po smrti pa je postal prava ikona F1. Ikona iz časov, ko elektronika še ni diktirala dirkanja in ko je odločal predvsem surov boj neverjetno tekmovalnih dirkačev. Junak zlate dobe F1.
Posnetek njegove nesreče si lahko ogledate NA TEJ POVEZAVI, nekatere vrhunce njegove kariere pa na priloženem posnetku.