Govorice, da vre tudi pri Renaultu, ne držijo, zatrjuje vodja ekipe Eric Boullier. Govori se, da so v finančnih težavah, to, da sta obe Lotusovi ekipi lahko zadržali ime Lotus, pa naj bi imelo še dodatne ovire pri njihovem partnerstvu z Lotus Cars. "Nobenih sprememb ne bo. Naše partnerstvo je kvečjemu še bolj trdno," zagotavlja Boullier. Niti ni res, da bi večinski lastnik ekipe Genii Capital po sezoni odslovil Renaulta, ki je bolj ali manj le še motorni partner. Pogodbo naj bi podaljšali za še dve sezoni. Želijo le rezultate.
Menjave v strokovnem vodstvu ekip formule 1 sredi sezone niso nekaj običajnega, letos pa se je zgodila že tretja. Po Samu Michaelu (Williams) in Aldu Costi (Ferrari) zdaj odhaja še tehnični direktor Virgina, Nick Wirth. Lani nova ekipa se je letos nadejala vzpona v sredino razpredelnice, vsaj redno uvrščanje v drugi del kvalifikacij, a so ostali na začelju razpredelnice (le obubožana Hispania je za njimi). Po šestih neuspešnih dirkah je tako predsednik ekipe Marussia Virgin odslovil Wirth Research v celoti, kar očitno pomeni dokončno predajo ideje o povsem digitalnem dirkalniku formule 1 (vse ostale ekipe dirkalnike izdelujejo po starem in preverjenem receptu – v vetrovniku).
Potrdili so, da je ideja o ločitvi od Wirtha rasla že od konca lanskega leta, ko je kot glavni pokrovitelj v ekipo prišel ruski gigant Marussia Motors. Njihova želja je, da bi bili leta 2014, ko naj bi bila v Sočiju premierna VN Rusije, konkurenčni za stopničke. In kdo bo nasledil Wirtha? Omenja se Pata Symondsa, nekdanjega prvega inženirja pri Renaultu (spomnimo se ga iz škandala namerne nesreče v Singapurju).