Red Bull je po neprepričljivem uvodu v sezono, katerega so vodilni možje složno pripisali Renaultovi pogonski enoti, namignil, da bo Dietrich Mateschitz premislil o prihodnosti avtrijske ekipe v elitnem dirkaškem tekmovanju.
Novico je v javnost lansiral dr. Helmut Marko, ki je nezadovoljstvo pripisal tudi pravilniku, s katerim je vodstvo tekmovanja ''kastriralo'' strokovnjake, kot je na primer Adrian Newey.
Mateschitz je pred začetkom dirkaškega konca tedna v Šanghaju potrdil izjave avstrijskega strokovnjaka, saj ga dirkanje v formuli ena zanima le v primeru, da se Red Bull poteguje za najviša mesta.
''V formuli ena bomo ostali samo v primeru, če bomo imeli konkurenčno ekipo. Za to potrebujemo konkurenčen motor. Če ga nimamo, lahko razpolagamo z najboljšim dirkalnikom in dirkači na svetu, pa še vedno ne bomo imeli možnosti za zmago,'' je povedal lastnik ekipe in dodal, da bi Renault prav tako moral razmisliti o umiku, če ne bo uspel izboljšati svojega izdelka.
''Seveda lahko tudi Renault premislil o svojih možnostih, vključno z odhodom. Kot dobavitelj imaš nalogo, da zagotoviš konkurenčen pogonski sklop. Če ti uspe, je v redu. Če iz kateregakoli razloga tega ne moreš narediti, potem bi se moral umakniti,'' je dodal Avstrijec in zanikal, da Red Bull razmišlja o izdelavi svojega motorja, kot to počneta najmočnejši ekipi na startni vrsti, Ferrari in Mercedes.
''Nismo proizvajalec motorjev, ki bi lahko upravičil takšno investicijo, zato se zanašamo na Renault, da bo zmanjšal zaostanek za Ferrarijem in še posebej Mercedesom,'' je zaključil Mateschitz.